op kamp

A

Anoniem

Guest
Morgen ga ik voor 3 dagen op kamp met mijn school. (wo t/m vr) Heb er best wel zin in, maar zie er ook tegenop om mijn moppie zolang niet te zien.
Ze wordt goed opgevangen door de beide oma's maar toch. Ik dacht dat ik er niet zo veel moeite mee zou hebben, maar mijn lichaam denkt er anders over.
Ik heb namelijk al 3 dagen buikpijn en mijn buik/darmen is mijn zwakke plek. Tja je hoofd kan het nog wel zo leuk vinden, maar mijn lichaam zegt toch iets anders.

Ach gewoon lekker genieten van het kamp en daarna dubbel genieten van Vera zal ik maar denken.
Ga nu nog even lekker genieten van de zon en een boek, want Vera slaapt lekker. Straks komt de was enzo wel weer.

groetjes daan

Hoi Daan,

Moeilijk is dat he zo'n dubbel gevoel. Maar je hebt wel iets leuks in het vooruitzicht en als je eenmaal weg bent zal het allemaal wel mee vallen hoor. En je kleine meid vermaakt zich echt wel met alle aandacht bij opa en oma. Dat komt echt wel helemaal goed. Geniet nog maar even van de zon en daarna van het kamp. Veel plezier.

groetjes Linda

Hoi Daan,
kan me goed voorstellen hoor dat dubbele gevoel. Natuurlijk weet je dat Vera super goed zit bij de oma's maar ook heel natuurlijk dat je lichaam toch ook de twijfel kant aangeeft.
Ik zou zeggen geniet nog even vandaag van elkaar en dan met een goed gevoel op kamp. Het is weer voorbij voor je het weet.

groetjes,
Tamar

Hoi Daan,

Ik weet hoe het voelt hoor. Ik heb tot nu toe Sven 2 keer weg moeten brengen omdat wij iets hadden waar hij echt niet mee naartoe kon. De eerste keer was het maar voor een avondje, toen ging hij naar de buren. Hij was wel pas 8 weken oud dus ik vond het super spannend. En de tweede keer was het echt voor een weekend.
Dagenlang zag ik er super tegenop en maakte ik me enorme zorgen.
Maar weet je, op het moment dat ik hem had weggebracht was het helemaal over. Ik wist dat hij in goede handen zou zijn en alle aandacht zou krijgen die hij nodig had.
Ik heb me helemaal gericht op hetgeen we gingen doen.
En toen het moment daar was dat ik hem weer op kon halen, kon ik ook echt niet wachten en dan is het zo super om je kleintje weer te zien.
Geniet van het kamp en focus je daar op. Dan komt het vast goed.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan