op kraambezoek

A

Anoniem

Guest
hallo

een vriendin van me is gister avond bevallen..
ook al zit je erop te wachten en weet je dat het gaat gebeuren toch doet het pijn.. en heb ik effe gehuid gisteravond...
vanmiddag moeten we effe heen hoe blij ik ook voor ze ben toch doet het pijn als je al 15 maanden bezig bent...

en deze weken zijn toch al best spannend wat moet volgende week donderdag of vrijdag ongi worden.. en vorige maand voelde ik het al anderhalve week vantevoren aankomen dus ik wist toen dat ik niet zwanger zou zijn je hoopt natuurlijk van wel

en nu voel ik me niet zo en was afgelopen zondag misselijk terwijl je denkt dat kun je nog niet voelen want je eisprong is pas afgelopen don of vrij geweest..
dus je denkt het kan niet maar toch denk je dan van mischien kan het dan toch wel en ik voel geen ongi klachten ik hoop maar ga er niet van uit dan doet het ook niet zo'n pijn

nou weer genoeg gezeurd

Ow wat klinkt dit bekend in mijn oren zeg, wat moet jij je klote voelen. Ik ben na 14 maanden aangeteld van mijn zoontje. Daarvoor was mijn beste vriendin gestopt met de pil omdat het toch lang zou duren voor ze aantelde, net als bij mij. Je raad het al, zij was meteen zwanger, ikke huilen en huilen. Maar toch ben je wel blij voor haar maar voel je je gewoon ronduit kut. Ik kan alleen maar zeggen, probeer positief te blijven, dan komt het hopelijk vanzelf. Maar leuk is zeker anders, sterkte...

Hoi Mismamma,

Heel bekend wat je nu verteld je bent heel erg blij voor je vriendin maar zelf zou je ook graag zwanger willen zijn. Toen ik ook druk bezig was zwanger te worden vertelde een goede vriendin van mij dat ze ook zwanger wilde worden dat zou leuk zijn twee vriendinnen zwanger. Toen zei ze nou we stellen het toch maar even uit het ging niet zo goed met haar relatie en een paar dagen later vertelde ze dat ze zwanger was in 1 x na het stoppen met de pil. Ik was best wel een beetje jarloers ik had echt zoiets waarom zij wel en ik niet ik was tenslotte al langer bezig maar toch was ik heel erg blij voor haar maar die gevoelens zijn dan zo dubbel. Kort daarop was ik ook zelf zwanger en zij is inmiddels bevallen van een meid en wij krijgen een jongen ook heel erg leuk.

Hou de moed er in meid ook al valt dat soms niet mee en vooral omdat je al een tijd bezig bent.

Wens je heel veel succes ermee.

Liefs Fruit Girl

He meid,
Kan me indenken dat dat pijn doet om bij een ander op kraambezoek te gaan.
Vooral omdat je al een tijdje bezig bent ook al gun je het je vriendin van harte.
Ik duim voor je dat het deze maand dan toch echt raak is.
Laat je weten hoe het is gegaan.
Liefs Bianca

P.s en het is geen zeuren. We zijn er toch om elkaar op te beuren.

Terug
Bovenaan