A
Anoniem
Guest
Zoals ik van de week al eerder heb gezegt...
mijn nichtje is bevallen van een prachtige zoon.
(heb hem al heel even gezien)
Vandaag dus officieel op kraambezoek...
En morgen krijg ik ook nog eens visite van een oud collega me,t je raad het al, haar 5 maanden oude zoon.
Op dit moment heb ik er alleen maar heel veel zin in...
Natuurlijk is het wel moeilijk heb de kleine vrijdag al even gezien en moest toen w in de auto zaten naar huis toch wel even slikken...
Ben blij dat ik er toch zoveel zin in kan hebben...
Ga zo eerst even de kleine man zijn grote zus halen want die wil mee soep eten bij opa en oma...
Overigens denk ik niet dat ik deze maand zwanger zal zijn.
Mijn vader heeft een hartinfarct gehad en afgelopen donderdag is hij gedotterd...dus heel druk gehad en steeds heen en weer vliegen...(ook nog even stad in geweest babykleding halen daarvandaan half uurtje thuis geweest en weer naar mijn vader toe in het ziekenhuis)
mijn nichtje is bevallen van een prachtige zoon.
(heb hem al heel even gezien)
Vandaag dus officieel op kraambezoek...
En morgen krijg ik ook nog eens visite van een oud collega me,t je raad het al, haar 5 maanden oude zoon.
Op dit moment heb ik er alleen maar heel veel zin in...
Natuurlijk is het wel moeilijk heb de kleine vrijdag al even gezien en moest toen w in de auto zaten naar huis toch wel even slikken...
Ben blij dat ik er toch zoveel zin in kan hebben...
Ga zo eerst even de kleine man zijn grote zus halen want die wil mee soep eten bij opa en oma...
Overigens denk ik niet dat ik deze maand zwanger zal zijn.
Mijn vader heeft een hartinfarct gehad en afgelopen donderdag is hij gedotterd...dus heel druk gehad en steeds heen en weer vliegen...(ook nog even stad in geweest babykleding halen daarvandaan half uurtje thuis geweest en weer naar mijn vader toe in het ziekenhuis)