op mijn eiland.

zo slaap sinds vanacht weer op mijn eiland! wat lekker en wat hoog weer! manlief heeft gister de klossen eronder gezet! had het veel eerder moeten doen.. kan nu goed uit bed zeker nu met die isias. heb gewoon geslapen als een bom!!

Heerlijk is dat hé, als je weer een goede nacht kan maken!! Voel je je meteen een ander mens door vind ik. Hier staan de klossen ook al een poosje. Eruit komen is makkelijk, maar erin komen is wel lastig hoor. Maar ja, ons bed is normaal gesproken al 70 cm, nu dus 1 meter haha. Ach ja, met een krukje kom je een heel eind!

Liefs ciomama

met mijn bekken vind ik het idd ok wel lekker dat het hoog staat, veel makkelijker

vorige keer hadden we stalen klossen ipv plastic, die waren hoger en net te hoog dus

Hoi wij kunnen geen klossen onder bed. Hebben een boxspring, dus helaas. Hij staat nu op 70 cm en dat gaat goed.
Als na mijn bevalling de kraamverzorging het bed hoger wilt, dan leggen we er tijdelijk een matras op en gaat deze weer weg als ik ga slapen.

x yvonne

Hier kunnen ook geen klossen onder bed,mn man zou bierkratjes meenemen deze week
maar lijk me wel weer lekker leggen hoor,zeker met in en uit gaan
liefs jootje

Terug
Bovenaan