op mijn tenen door huis

A

Anoniem

Guest
Hoe doen jullie het volgende????
Onze zoon van 7 weken huilt veel overdag, en sinds een paar dagen gaat het slapen wat beter maar nu heb ik de neiging om muisstil te doen in huis (omdat ik bang ben dat hij wakker wordt). En ik baal eigenlijk van mezelf omdat ik ergens vind dat je gewoon moet kunnen stofzuigen en dergelijke.
Hoe doen jullie dat en hebben jullie tips!!!!!!!!!!!

Hoi,

ik ken me heel goed voorstellen dat je extra stil wilt zijn.
Maar ik ben van mening dat een kindje moet wennen aan dergelijke geluiden.
Daarom stofzuig ik ook in zijn kamertje (meestal wel als hij wakker is hoor), hij ligt ook in de box als de tv aanstaat.
Ik doe alles als hij in de buurt is, (het moet tuurlijk niet te lawaaierig worden), maar denk wel dat ze moeten wennen aan geluiden, anders kun je nooit nix in huis doen.
Dylano slaapt nu ook echt overal, maakt niet uit waar we zijn.
Hij lag al met week 1 in de box, en ook toen werd er alles in huis gedaan.

Succes!!

Groetjes Debby.

Hoi, ik begrijp best dat je bang bent dat hij wakker wordt maar als je baby echt slaapt kun je rustig gaan stofzuigen en andere huishoudelijke dingen gaan doen, je baby zal toch moeten wennen aan al die omgevingsgeluiden anders denkt hij straks dat de wereld altijd stil is en dat lijkt mij toch niet goed.
Succes!
Groetjes van Sonja

die van ons slaapt langs de woonkamer (wij wonen in een soort vakantiebungalow) dus zachtjes doen is geen optie want dan kan je niets meer, die van ons word echter nergens wakker meer van (omdat ie het al gewend is) kan gewoon terwijl hij slaapt de kamer stofzuigen , de honden slaan aan daar reageert ie ook niet meer op...kortom het is net een rots :p

Ja ik ken het helemaal, cheryl ook gezien bij gooische vrouwen?
Zo herkenbaar he....

Maaruh wij proberen ook steeds heel zachtjes te doen maar bij het kleinste geluidje wordt ie dan wakker, terwijl wanneer er veel lawaai is hij overal doorheen slaapt...
twee nichtjes van een jaar of vier die heel hard gillen hoort ie dan niet...

Je kan proberen om hem weg te leggen en dan te gaan stofzuigen, bij dat geluid valt de mijne vaak ik slaap...verder maken er niet zoveel dingen echt lawaai toch?

Succes

Terug
Bovenaan