op naar de 37 weken!

Hai daar,

Wel grappig want voor de meeste is 37 weken al weer eeeeuwen geleden maar ik ben het pas as zondag...pfffffff.....is het heel erg als ik eerlijk zeg dat deze wel mag komen met 37 weken.... Ik heb een lange smalle buik...die bijna door mijn ribben heen komt...dat geeft een enorme benauwd gevoel en slapen is een woord dat niet echt in mijn vocabulaire voorkomt op dit moment....

Blijven lachen zeggen ze.....
Straks mis ik de buik, schopjes etc maar nu denk ik kom er maar uit!!

Groetjes Fee

Hoi feetje,

ik weet hoe dat voelt, ik heb precies hetzelfde gehad en dan nog niet over de vreselijke maagzuur te spreken (komt door die smalle kleine buik). Ik ben zaterdag 39 weken en er is nog geen teken dat de baby snel zal komen. Sterker nog, van de week is mij verteld dat de baby niet is ingedaald, dus dat kan nog wel even duren.

Ik hoopte eigenlijk ook dat de baby al met 37 weken zou komen, maar nu 2 weken verder realiseer ik me steeds meer dat het misschien nog wel 3 weken duurt.

Sterkte en probeer positief te blijven, het is natuurlijk wel een bijzondere ervaring.

Groet Nanda

Voor mij is het zaterdag zover, dan ben ik 37 weken.. heb er nu al zin in!
Heb niet zo last van maagzuur, ademnood en dergelijke... heb mijn buik namelijk echt heel laag zitten....

Nog even geduld.......

Liefs

En voor mij is zaterdag DE dag, dan ben ik 40 wk. Ik wacht nu echt af van wanneer de kleine gaat komen. Van mij mag het nu gebeuren hoor ben zo nieuwsgierig hoe hij eruit ziet!

liefs

Ik ben a.s vrijdag 37 weken, dus je bent niet de enige, heb wel veel last van ademnood , maagzuur en vocht vasthouden maar ach als het zo blijft is het nog wel ff vol te houden en we krijgen er iets moois voor.

Groetjes Dianne

Hoi,

Ik ben vandaag 37 weken, en ik heb ook echt zoiets van laat maar komen dus begrijp wat je bedoeld. Nog even volhouden en dan hebben wij ook ons wondertje.

Groetjes Priscilla

Ik ben sinds gisteren 36 weken, dus de 37 moet voor mij nog komen, maar aan de andere kant ik weet al dat ik niet tot week 40 hoef te wachten ik ben nu dan ook al echt de dagen aan het aftellen...Vanaf vandaag nog 19 om precies te zijn, dus in die zin nog even lang ;).

Ook hier erg weinig slaap en veel last van brandend maagzuur...Iets wat ik hopelijk kwijt ben na de zwangerschap deze keer want vorige keer is het gebleven gelukkig wel in mindere mate, maar toch!!
O en nog iets wat ik niet ga missen is hopelijk de kramp in mijn kuiten 's nachts...Heb je eindelijk je ogen dicht schiet de kramp erin!! Maar die buik en de schopjes die ga ik ontzettend missen ook omdat ik weet dat het de laatste keer is, dus daar wil ik eigenlijk nog zo lang mogelijk van genieten :)

Ben zaterdag 37 weken maar volgens de vk vandaag duurde het echt nog wel een tijdje voor de kleine zich zou aan dienen,
(zucht.... van mij mag het echt wel gaan komen nu)

Liefs Marina

Terug
Bovenaan