op naar de 3de iui

zijn er mensen die mij hun verhaal kunnen vertellen wat hun bijvoorbeeld rustig maakte mijn nod zal nl in mijn enige week vakantie zijn word nu al naar bij die gedachte maar het kan natuurlijk ook een mooie afsluiting van de vakantie worden
ik probeer er echt niet aan te denken maar heb steeds in mijn hoofd dat het bij ons niet gaat werken allemaal en word daar best wel kribbig van en heb ook meer stress zijn er mensen die dit kennen

groetjes m

hoi bezig bijtje

ik ken me jou gevoelens helemaal mee voelen. wna tik heb ze nm ook. Ik heb vorige wk mijn 3e iui gehad en ga as zaterdag op vakantie en kan dan dus ook ongi worden.
en we moeten dan eigelijk bellen voor een afspraak ivm gesprek met de gyn over hoe en wat nu.
Dat gaat dus neit lukken ivm vakantie.

Ik ga dus proberen te gnieten en er niet aan tedenken, maar weet nu al dat ik bij elke wc bezoek zenuwachtig ben. was iki nm vorige mnd ook was toen mn overtijd 3 dgn en dan gaat je hoop heel erg hoog hoor maarja erna ook een goeie dip. Hoop dat ik dat niet in de vakntie krijg.

Ik hoop dat het goed gaat en dat je ook een manier kan vinden dat je ontspannen kan genieten van je vakantie .

gr N

hallo n

dat hoop ik ook ik ga het er wel bij zeggen hoor als het niet goed gaat dat we dan op vakantie zijn laat het me niet afpakken hihi
heb er juist veel zin in
zit nl 24/7 thuis ben gastouder dus dan wil je er wel eens uit he

hoop dat jij het ook naar je zin gaat hebben

groetjes m

Hoi M

Ja ga lekker genieten vanje vakantie. Ik heb het wel gezegt tegen de vpk dat we weg gaan maar kreeg niet echt een reactie erop dus neem telf nr maar mee, maar hoop dat het niet nodig is, ivm uit griekenland bellen niet zo goedkoop is hihi

Ja als gastouder wil je er wel eens uit, ook als je werkzoekende ben hoor. Ik bend a tnm zit sinds okt in de ziektewet. Mag mijn beroep niet meer uitoefenen ivm gezondheid. Zo fijn en dan maar eens iets anders vinden.
En mijn mans contract werd 3 wkn geleden ook al niet verlengt ook erg fijn om dat tehoren zomaar opeens zonder ervoor klachten te hebben gehad enz. NU wel werk hoor via uitzendburo.Maar toch dat was wel een klap.

Daarom is eventjes op vakantie gaan erg lekker eventje sniks aan ons hoofd.

Heel veel plezier en na de vakntie sprekken we wel elkaar weer hoe het gegaan is.

xxxx N

Terug
Bovenaan