Op naar de 3e ronde

A

Anoniem

Guest
Het had er alle schijn van, was duidelijk zwanger(tussen mijn oren) maar vandaag precies op mijn NOD, was het zover EEN RODE MUTS.
Volgende maand weer een kans, wel jammer ik had uitgerekend geweest op Sinterklaas.
Nu wordt het waarschijnlijk 2007dat klinkt zooooo ver weg.

Jeanette

halloa,

Och meid wat een pech zeg. Dat is balen.
Ja dat klinkt inderdaad ver weg. Als voor mij deze maand raak zou zijn dan ben ik uitgerekend op 20 December 2006 dus erg spannend allemaal.

Veel succes met de volgende klusronde en ik duim voor je.

Liefs van mij.

hoi hoi,

Jammer voor je meid! en precies op je nod nog wel, bah dan heb je niet eens meer een greintje hoop dat het niet komt....

Ja, 2007... dat klint idd heel ver weg, ik hoop er ook niet op maar ik heb volgende week nod en al mijn kwaaltjes zijn weg, dus ik vrees er ook voor...

suc6 in ronde 3.
Groetjes Roos

Hi Jeanette1

BALEN!!!!! Jammer hoor, dat die rode duivels zo hardnekkig zijn! Ik kan wel zeggen: "kop op, volgende ronde beter", maar ik weet uit ervaring dat het weer ff zuur is. Vooral nu de zwangerschappen bij bosjes worden uitgedeeld. ..... toch bij deze een hart onder de riem: succes in de volgende ronde.... enne 2007 is ook een mooi jaar!

liefs, cee

Ja, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.....we gaan gewoon door. En vrolijk verder!

Terug
Bovenaan