Op naar de 6e en laatste IUI poging

Vanochtend ben ik helaas alsnog ongesteld geworden.
Ons maandje relaxen en rust ( we hebben afgelopen maand geen IUI gehad)
heeft dus niet geholpen, tenminste, het was wel even heel prettig niet met behandelen bezig te zijn,maar het heeft weer niet zo mogen zijn.
Nu heb ik dus een probleempje, ik moet maandag voor een uitgangsecho (dan is het al weer de 3e dag) maar het ziekenhuis kan ik nu natuurlijk niet bereiken om een afspraak op de poli te maken!
Ook moet ik maandag naar het UMC voor een FSH test (dat moet ook het liefst op de 3e dag) Dat komt dan wel weer goed uit.
Dus ik probeer maar zo vroeg mogelijk te bellen ( het vragenspreekuur is vanaf 09.00 uur, maar de afsprakenlijn pas vanaf 11.00 uur) dus ik ga hang gewoon brutaal om 09.00 uur al aan de lijn en laat me wel ergens tussen proppen die dag!
Op dus naar weer een IUI, de laatste van de 6 pogingen, ik zie er weinig heil meer in maar ik moet deze nog doen.
Dus weer aan de hormoontjes, hopelijk heb ik er dit keer niet zo heel veel last van.

Ha Cynthia,

Ik zou gewoon al voor 9 uur bellen hoor. Vanaf het moment dat ze die telefoon opnemen, kunnen ze je toch helpen? Je moet er morgen gewoon nog tussen en jij kunt er toch niets aan doen dat het zh in het weekeinde niet bereikbaar is?
Gewoon doen hoor. En succes met de 6e keer!!

gr. Gonnie

Vandaag voor de uitgangsecho geweest, en alles zag er als gewoonlijk weer prima uit.

Dus ik ga vandaag met de hormonen beginnen, dit keer 67.5 eenheden per dag!

Ik hoop echt zo dat dit m gaat worden, mijn allerlaatste IUI, op mijn verjaardag is mijn NOD als ik het goed bereken, dus dat moet haast wel de mooite verjaardag ooit gaan worden (ik word 30 dus toch al speciaal)

Afwachten maar............

We gaan ervoor hoor Cynthia! Bij mij nog geen tekenen van een naderende ongi dus wat dacht je ervan als we samen eens zwanger worden deze keer en we ze het laten bekijken met hun onverdoofde eierstokken??

lfs inge

Terug
Bovenaan