Op naar de eerste IUI

Hallo allemaal !
Nou zoals al eerder verteld ben ik deze maand begonnen met gonal-f 37.5IE ! nou ik was woensdag voor een echo en toen waren er twee ven 10/13 mm nou en dat was op dag 13 ! Ik en mijn man hadden niet echt veel hoop dat het de eerste keer zal lukken omdat je lichaam nog moet wennen aan die hormonen ! Dus vanochtend moest ik terug om toch weer  een echo te laten maken ! en ONGELOOFELIJK !   er is eentje heel mooi groot en rond geworden !!!!! Nu moet ik vanavond om 23 uur voor mijn pregnyl en dan zondag de eerste poging IUI ! Ik ben zo blij ! Mijn dag kan niet meer stuk !

Succes allemaal !
Alexandra

Hoi Alexandra,

Wat fijn dat het er toch nog goed uit ziet voor jullie deze maand! Succes met je spuit vanavond en de inseminatie zondag! Hopen dat het meteen raak is!!!

Liefs, Anke

Hoi Alexandra,

Dat is mooi nieuws!
Hopelijk gaat het zondag allemaal goed en mag je over een paar weken heel goed nieuws vertellen hier op het forum.

Ik ga ook voor jou mijn duimen draaien!
liefs,
mama Peet

bedankt voor alle lieve opbouwende reacties ! Nou ik zit met zenuw thuis te wachten tot morgen ! ik hoop alleen niet dat het eitje eerder gaat springen dan 36 uur naar de pregnyl ! Is dat mogelijk ? Of maak ik mij daar onnodig zorgen over ? Nou ik wacht wel geduldig af en laat het allemaal op me af komen !
Groetjes Alexandra

He alexandra,

Meid, wat spannend voor je zeg. Maak je niet te druk meid, het komt helemaal goed. Ik wil je even heel veel sterkte wensen voor morgen. Laat het maar gewoon gebeuren, en dan begint het spannende wachten. Ik zal voor je duimen. Laat je het morgen horen hoe het gegaan is ?

Groetjes Cindy    

Terug
Bovenaan