Op naar de gyn zonder eitjes!

A

Anoniem

Guest
Ja we gaan door voor een gesprek met de gyn!

De afspraak vanmorgen bij de fertiliteitsarts is goed gegaan, gelukkig!

Eerst weer een kennismakingsgesprek maar toen ze mijn cyclussen zag zei ze al meteen; 'cyclus volgen?? Hoe moet dat met deze cycli?'
Dat zou betekenen met deze lengte aan cycli dat ik de komende 5 weken 2 keer per week een echo zou krijgen met waarschijnlijk nul resultaat. Of ik dat wilde. Nee natuurlijk niet.
Meteen een echo gedaan en wat ik al verwachtte en de arts ook, geen eitjes in de juiste aantal mm te zien, zit vandaag op dag 11 en 1 ervan was 10mm, wat vrijdag al 18 mm zou moeten zijn. Dus dat gaat het niet worden.

De bloeduitslagen van mij waren allemaal goed, geen clamydia en het zaadonderzoek van mijn man was zeer goed! 76 miljoen per mm! Waarvan 51% bruikbaar was, ze hebben dan schijnbaar maar 10% nodig, dus dit was gelukkig een hele goede!

Over twee weken, 13 maart, naar de gyn voor het behandelplan. Deze arts dacht dat ik waarschijnlijk clomid zou gaan krijgen.

Dat betekent dus dat dit heel snel gegaan is!
13 februari de eerste afspraak en 13 maart al een behandelplan!! Ben helemaal blij!!

Klinkt stom maar ik ben echt happy!

Wat een goed nieuws zeg! Wat is de reden dan dat je zo weinig eitjes hebt? Klinkt hetzelfde als bij mij.......

Fijn dat het allemaal zo snel gaat zeg! Normaal moet je harstikke lang wachten. En wat een super zaad hahaha ;-)

Succes 13 maart!

Macha: fijn dat het nu sneller gaat dan verwacht. Hopelijk gaat dit je helpen en ben je in april lekker zwanger!
Wenser

Dank je wel meiden!

@beauty, ik weet niet waarom ik zo weinig eitjes heb maar het is geen beeld van pcos, dan zouden er 10-12 eiblaasjes te zien moeten zijn en dat was niet. Er waren er een stuk of 5 te zien en aan de lindkerkant maar 3.
Ik weet het ook allemaal niet en ik heb daar ook niet aan gedacht om dat te vragen maar dat ga ik 13 maart wel doen!

@wenser, ja als ik in april zwanger ben komt het kindje eind december, rond de vrjaardag van mijn oudste.....

Thankx

Wat spannend allemaal meid! Heel fijn dat jullie weer verder kunnen!

Liefs

Lieve Mascha,

Dat klinkt helemaal niet stom, dat je blij bent....Ik herken je gevoel echt enorm! Super ook dat je uitslagen allemaal positief waren en dat het zaad van je man ook goed is! top!!

Jammer te zien dat er geen of weinig goede eitjes zijn maar dat voorgevoel had je al hé?!! Fijn dat het nu zo snel kan gaan en misschien is het gebruik van clomid wel de oplossing voor jullie? Je weet nu nog niet of je clomid gaat gebruiken of dat dat eventueel in combinatie is met een IUI behandeling?

Ik ben ook helemaal blij voor jullie, er zit tenminste schot in de zaak en indd bij jullie gaat het heel vlot.

Geniet van je avond! Liefs Lynn.

Super spannend allemaal meid! Goed om te lezen dat de uitslagen goed waren etc!

Ik ben blij voor jullie.
Liefs Ram24

Terug
Bovenaan