Op naar de gyn!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik heb vanmiddag een bezoek moeten brengen aan mijn huisarts. Ik heb een ontsteking rond mijn stuitje, staartbeen. Vreselijke pijnen! Gelukkig medicatie gekregen.
Ik heb meteen mijn cyclus voorgelegd.
Eerst 58 dagen, toen 35 dagen en nu zit ik op dag 35....zonder ongi gevoel.
Tijdens deze cycli hebben wij continu ovutesten van CB gebruikt. Nu deze maand weer geen ei gehad, wel rond dag 20 heel veel slijm en licht pijnlijke onderbuik. Dit vond mijn huiarts vreemd. Hij achtte me niet in de overgang, ik word maandag 33 dus dat geloof ik ook niet maar hij wilde ons wel uitsluitsel geven.
En......maandag 13 februari kunnen we al terecht!

Ik ben heel benieuwd! Ik hoop dan ook dat ik aan het begin van mijn nieuwe cyclus zit en dus binnenkort ongi word....

liefs Mascha

Hai mascha,

Goed van je dat je gelijk bij de huisarts je cyclus hebt voorgelegd en dat je zo snel naar de gyn kan! Beter als je wat meer duidelijkheid gaat krijgen over je cyclus en je eisprong. Wat gek dat je deze maand geen ei hebt gehad......en overgang? Dat lijkt me wel erg vroeg voor iemand van 33 in verder goede gezondheid maar goed.....het zekere voor het onzekere!

Wat vreselijk dat je zo'n pijn hebt! Gelukkig nu medicatie, hopelijk helpt het gauw meid! Hou je taai en sterkte!

Lieve knuff Lynn.

hey Lynn!
Ja ik denk dat ik het iets verkeerd heb op geschreven. Hij acht me niet in de overgang maar hij wil dat we onderzoek krijgen om te weten te komen waarom ik geen eisprong heb. Hij denkt zelf dat er niets aan de hand is en dat we de natuur zijn gang moeten laten gaan dus wil hij uitsluiten dat er iets is met mijn hormonen. Maar anderzijds denkt hij wel dat het iets hormonaals is, dus misschien een eisprong opwekken als dat nodig is.

Lief dat je reageerde!
Ik waggel als een eend hahaha!!!

Oooh oke! Nou, het is iig heel goed dat hij wil zien/weten hoe je hormoonhuishouding is en misschien kan je dan iets krijgen wat helpt tegen je lange cyclus en voor het opwekken van je eisprong (mocht dat nodig zijn) Je had afgelopen ronde wel je ei toch? Maar heel laat he?

Nou meid.....waggelen als een eend is niet best! Whahaha! Sterkte! Hopelijk werken de medicijnen vlug.

Liefs Lynn.

hahahaha aha!!!! Nee dat waggelen is echt vreselijk hilarisch! maar oh wat een pijn!

Nee heb geen ei gehad....Wel slijm vanaf dag 17 tot dag 22... Heel veel zelfs maar geen positieve ovutest.

Thankx

Hoi mascha,

Wat fijn dat je doorgestuurd bent naar de gyn. Hier hetzelfde verhaal en bij mij is pcos ontdekt en dat verklaard de onregelmatige cyclus zonder eisprong. Op naar meer duidelijkheid op 13februari!

@ beauty:
ik heb je topics en reacties bij anderen gelezen en daar dacht ik zelf ook al wel eens aan. Maar heb jij ook alle bij verschijnselen? Zoals meer haargroei en er is nog een bij verschijnsel waar ik even niet op kom maar daar heb ik allemaal geen last van.
Dus ik weet het niet. Ik denk zelf dat ik even iets nodig heb om een goed ei te krjgen en dan is het goed. Denk ik. Maar ik wacht af. Ik hoop dat ik alsnog komende dagen ongi word zodat ik mooi aan het begin van mijn cyclus zit als ik naar de gyn moet.

Hoe zit het op het moment bij jou? Ik kan NU niet terug lezen natuurlijk terwijl ik deze topic maak.

Liefs

Terug
Bovenaan