Op naar de jaarwisseling!!

Hey,

Hoe was jullie kerst? Lekker gegeten??

Wij hebben kerstavond gegourmet. Behoorlijk veel gegeten :). 1ste kerstdag zaten we smorgens helaas in het ziekenhuis, weer een bloeding! Mocht na wat onderzoeken weer naar huis toe, en heb de rest van de dag thuis in me pyama rondgelopen.

Gister was me moeder jarig, ze werd 50 jaar dus wilde er toch graag even heen. En ja dan zijn de dagen alweer om! Nu op naar de jaarwisseling..

Jullie nog plannen?

hier ook (te) veel gegeten.. effe bij de families geweest avondje in de stad geweest en wat spelletjes.
Maar een bloeding gehad? Hoe kan dat dan? toch niets ernstigs hopelijk... kan me voorstellen dat je dan enorm schrikt!
Met oud en nieuw weer met hapjes en jip en janneke champange.. op naar het jaar waarin we hopenlijk allemaal trotse ouders mogen worden.
iedereen een knallend 2012!

Hey,

Wij hebben het rustig aan gedaan, heb nog steeds elke keer veel last van mijn buik en krampen dus bewust rustig aan gedaan.

1ste kerstdag zijn we lekker thuis geweest is mijn schoonmoeder wezen eten.
2de kerstdag zijn mijn ouders ons zoontje komen halen voor een uitje naar den-bosch naar de kerk met de familie, toen ze thuis waren zijn wij daar heen gegaan en hebben daar gegeten. Heb niet veel op kan niks verdragen op het moment maar was wel gezellig.

Met oudjaarsdag gaan we hier 's middags naar het dorpshuis met vrienden gezellig wat drinken en 's avonds komen we altijd met onze buren bij elkaar voor het vuurwerk en de gezelligheid.

Nog gefeliciteerd met je moeder.

Liefs RH

Hi mama.in.spe

Ik heb al vaker een bloeding gehad. Dus ben het redelijk gewend. Alleen is het elke keer de onzekerheid of het allemaal wel goed is!

Haha ja de Jip&Janneke champagne gaan wij ook halen hihi. Zei het gister nog, dat we dat echt niet moeten vergeten :).

Jij ook een goede jaarwisseling :). En dan is het echt aftellen naar April :):)

Hi RH

Das wel minder zeg van die krampen.. Hoe komt het dat je niks kan verdragen? Vanwege die krampen?

Heel veel plezier dan zaterdag :) en een goed uiteinde.

Liefs

Wij hebben zaterdag eerst wat geklust in onze eigen slaapkamer. S'avonds kerstavond gevierd bij me schoonvader en zijn vriedin. Gegourmet en yahtzee gespeeld! Was heel gezellig.
De eerste kerstdag weer wat geklust en daarna naar me schoonmoeder en haar vriend geweest. Wat gegeten en toen naar huis. Tweede kerstdag rustig aan gedaan. We zijn met mijn ouders en me broer naar me zus en haar man geweest. Spelletjes gespeeld en gegourmet was ook erg gezellig. S'nachts slecht geslapen want Uk was af en toe druk aan het rommelen :).

Oud en nieuw vieren we bij ons thuis. Met spelletjes enzo. En natuurlijk jip en janneke champange voor mij en me zus!

Liefs

wij hebben het heerlijk rustig aan gedaan.
1e kerstdag was een echt gewone zondag.
lekker in pyama's beneden gespeeld, geknutselt, films gekeken enz met de meiden. savonds gingen we lekker gourmetten met zn 4tjes.
gister zijn we gezellig naar de ikea geweest.
spullen uitzoeken voor t nieuwe huis.\
daar lekker tussendemiddag patatjes gegeten en savonds rollade met kerstboomaardappels en peen en erwtjes en fruitcoctail gegeten.
om 9 uur savonds was ik echt gewoon bek af van al dat lopen en mn bekken begonnen veel pijn te doen (raar want normaal heb ik het op t moment zelf al ipv de klap achteraf)
lekker naar bedje gegaan dus. toen begon de ellende.
misselijk, overgeven... de hele nacht door! bah bah bah! ook mn jongste dochter had 2 keer gespuugd :( arme zij.
nu dus lekker rustig aan en de meiden mogen zichzelf vermaken ( je wilt niet weten hoe mn huis eruit ziet whahhahaha)

nog gefeliciteerd met je moeder!!!

liefs, do

Hi Roos,

Ik lees nu pas van die bloeding, dat is ook schrikken zeg, gelukkig gaat alles wel goed.

Ik kan al de hele zwangerschap weinig verdragen en denk dat het nu zo aan het rommelen is dat ik nu niks kan hebben.

De jip en janneke champagne heb ik ook al in huis. Hele fles voor mij alleen hahaha.

Jullie ook een fijn uiteinde.

Liefs RH

Terug
Bovenaan