Op naar de sneeuw...

Hoi allemaal,

Wij gaan vanavond heerlijk een weekje naar de sneeuw.
Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd en nemen het hele gezin (incl. aanhang en kleinkinderen) een weekje mee op wintersport. Heerlijk! Vijf jaar geleden zijn we ook allemaal geweest. Dit jaar zal er voor mij even geen skiles inzitten, maar heerlijk wandelen en sleeën is ook erg leuk!
Vanavond gaan we met de nachttrein naar Oostenrijk. Ben erg benieuwd hoe Wieteke het gaat doen! We zullen wel afwachten, zo'n goede slaper is het nou ook weer niet!  

Verder gaat hier alles goed. Wieteke kan ondertussen kruipen (ongelooflijk maar waar), alhoewel het billenschuiven toch favoriet is (zeker op gladde vloeren). Ook gaat ze zich nu overal aan optrekken en kan ze lopen achter haar 'loopmuis'. Heerlijk om te zien hoe ze geniet!
Met mij gaat ook alles goed. Ben gisteren weer naar de verloskundige geweest en alles was goed. Heerlijk om het hartje weer te horen. Ben alweer ruim 19 wk zwanger, dus alweer bijna op de helft!

Nou, de foto's volgen als we terug zijn!
Allemaal een hele goede jaarwisseling gewenst en de allerbeste wensen voor 2008!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Heerlijk vooruitzicht! Geniet lekker met z'n 3,5-en en de rest van de familie....

Fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt en ook dat je meisje aan het kruipen is geslagen!!

Groetjes
Susan

Oh wat lekker zeg! Op wintersport! Ik wil ook weer. Vorig jaar (eigenlijk nog dit jaar) voor het eerst niet op wintersport geweest. 2008 zal ook wel niets worden. Gaat vlot met de zwangerschap zeg!! Fijn dat het goed gaat. Ik was 17 weken zwanger toen ik op wintersport ging. Geniet er lekker van!!!

Hoi hoi,

Ahh,ik ben jaloers.Ik wil ook op wintersport.Ik was 10 weken zwanger van ons Tess toen we voor het laatst zijn geweest.Heerlijk....
Fijn dat de zwangerschap zo goed verloopt,geniet maar lekker van alles enne veel plezier.
Skie je ook een klein stukkie voor mij?

Liefs Kitty en Tess

hey meis,

je zult het waarschijnlijk niet meer lezen want jullie zijn al onderweg....maar toch een hele fijne vakantie gewenst en heel veel plezier daar.....en natuurlijk zijn we benieuwd naar de foto`s....

Geniet ervan....

Liefs Denise

Terug
Bovenaan