op naar de volgende maand

Hoi,

Daar gaan we weer, Ben vanmorgen ongi
Geworden.
Natuurlijk had ik er weer niet op gerekend, en had ik geen maandverband bij.
De ironie is dat ik in een ziekenhuis werk op het verdiep van de materniteit,
Dus ben ik maar naar daar gegeaan om banden te gaan halen.
Ik voel mij redelijk down.
Je hoopt toch elke maand dat het zo ver is,Hé.
Ben vanavond dan maar eens begonnen met temperaturen, had dat nog niet gedaan.
Dacht misschien dat dat geen slecht idee zou zijn voor ik naar de dokter ga. Ik knijp hem al als ik denk dat ik naar de dokter zou moeten.
Ik leef nog altijd op hoop dat de natuur zijn gang wel zal gaan.
Maar genoeg gezeurd, positief denken(denk ik ),bedankt dat jullie er zijn.
Deze site heeft mij al veel steun gegeven.

Liefs
Wendy

Hoi Wendy,
Ja balen is dat he...je bent dan toch in spannende afwachting, je weet dat je zelf niet "gek" wilt maken maar elk signaaltje dat je lichaam afgeeft denk je...zou het???
En dan is het niet zo mopperdemopper...
Maar houd moed, het is helaas zo dat je hier niet veel aan kunt doen he.
Om naar de dokter te gaan zie je tegen op....dat had ik ook.
Toch hebben we dat gedaan, en toen ik smilend zei: we willen zwanger worden, moest ik opeens huilen!! had ik niet verwacht...maar zat me toch meer dwars dan ik dacht, was ook een beetje bang...bij ons stelde hij voor om te temperaturen..dus dat gedaan...
Nu inmiddels onder behandeling bij de VU en dat geeft wel een goed gevoel...dan doe je tenminst iets wat je wel kunt doen.
Maar als je dat nog te ver gaat, laat je dat nog even...
probeer ook gewoon door te gaan met de leuke dingen! er is meer in het leven dan zwanger worden, alleen voelt dat niet altijd zo...
Veel sterkte...zoals je leest zijn er veel meer mensen mee bezig dan jij alleen! ;-)
liefs
Truitje

Beste Wendy

Nou ik kan me dat heel goed voorstellen hoor dat je er tegen op ziet om naar de dokter te gaan..had ik ook,ik heb ook heel lang gewacht.Maar als ik alles vooruit had geweten dan was ik eerder gegaan,want toen ik namelijk bij de dokter kwam om te vertellen dat we al een jaar bezig waren zei hij tja meisje daar kan ik niet zoveel aan doen,probeer het eerst nog maar een jaar,ook met temperaturen enzo.Toen dat nog niet was gelukt ging ik weer met het idee van hij stuurt me nu wel naar het ziekenhuis zoals hij toen ook had belooft.Maar toen kwam meneer er in 1 keer achter dat mijn man niet bij hem in de praktijk was,dus zei hij doodleuk eerst moet je man hier bij mij komen of jij moet naar jouw man zijn dokter en omdat mijn man die dokter van mij een enorme kl**tzak vond(om het zo maar even te zeggen)heb ik me maar overlaten schrijven naar zijn dokter.Nou en dat heeft toen ook nog twee jaar geduurd die had zelf problemen,lag in scheiding enzo,dus nu heb ik weer een andere dokter en die heeft ons gelukkig direkt doorgestuurd naar het ziekenhuis die zei uit zichzelf toen:dit kan zo niet langer.En sinds april lopen we in het ziekenhuis en hebben nu alle onderzoeken al gehad.Alles is goed met ons ze vonden het onverklaarbaar dat ik nog niet zwanger was en daarom beginnen we in sept.met de eerste IUI.Best spannend allemaal.Sorry voor dit langdraderige verhaal,maar wou je het even laten weten.Oja en als je naar de dokter gaat en hij vraagt of je al aan het temperaturen bent moet je gewoon zeggen ja hoor al meer als een half jaar......schrijf je gewoon een paar grafiekjes erbij op.Dan werkt het sneller.Maar ja niet iedereen heeft zo'n vervelende dokter natuurlijk.
Ik wens je heel veel geluk en dat er bij jou snel een wondertje mag komen.
Veel liefs Truida

hoi wendy,
wat jammer dat t niet raak is deze maand! we weten allemaal hoe je je voelt...
bij mij weer een ander verhaal: mijn dokter heeft niet eens over tempen gerept en ook in t ziekenhuis hebben ze er niet naar gevraagd! ik vond t wwel heel fijn, alsof je daar alles aan kan zien. ze kunnen toch ook met een simpel bloedtestje kijken of je hormonen goed zijn en je een eisprong hebt, of anders met een echo. dan weet je t ook veel zekerder!
Maar voor jezelf is t wel fijn vind ik, om via temp-meting een beetje te kijken hoe je cyclus er uit ziet. ik merkte doordat ik deze maand cb-ovulatietests heb gebruikt dat mn temp pas een dag later gaat stijgen en ik hoefde niet zo moeilijk te rekenen wanneer we nou moesten klussen. eigenlijk kan je er na een paar maanden bijhouden daarna minder mee bezig zijn omdat je precies weet op welke dagen je moet klussen en niet zo veel hoeft na te dneken er over...er staat op babybrabbel.nl een grafiekje waarin je van alles kan bijhouden. dan zie je ook in een oogopslag hoe en wat. (en hoef je dat soort dingen niet in je agenda te schrijven...)
nou ja, misschien vind je t wel al veel te ver gaan. je moet doen wat bij jou goed voelt. de testjes in t ziekenhuis zijn in t begin heel standaard, dus dan begint t wel makkelijk zeg maar.
veel succes, lis

Terug
Bovenaan