Op naar de volgende ronde na een mk

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik kan me helaas weer bij jullie toe voegen,
ik was negen week zwanger maar toen helaas een mk gehad ben er nog wel steeds mee bezig. Ik hoop dit keer dat het weer raak zal zijn en dat er niet weer een mk uit zal komen. Ik wou dit met jullie delen dus op naar de volgende zwangerschap.

Veel liefs Charmedgirl

Ik heb helaas hetzelfde gehad een maand geleden. Ik heb met 8 weken een miskraam gehad en ik hoop nu ook op een goede zwangerschap. We zijn nu al weer 11 maanden onderweg voor een 2e wonder. De eerste keer telde ik na 14 maanden aan, ik hoop niet dat het weer zo lang gaat duren. Maar helaas kun je daar niets van zeggen. Ik wens je veel succes met het verwerken van je miskraam en met het aantellen van een  nieuw wondertje.

sterkte!
ook ik weet hoe het voelt. het is alweer 3 maanden geleden da we erachter kwamen dat ons kleintje niet meer leefde. we hebben wel een scho gehad waarop het kindje nog wel leefde, dus  het nieuws  kwam hard aan toen we dachten al 14 weken te zij en het kindje emt 10 weken al gestopt was met groeien.

wij zitten nu in de 2de echte ronde na de miskraam. wij hebben eerst een menstruatie afgewacht.

liefs Carina

Allereerst wil ik je heel veel sterkte toewensen want het is vreselijk als je zoiets overkomt.
Heb zelf 8 weken geleden een bbz gehad het vruchtje heeft zich aan de eierstok genesteld kreeg vreselijke pijnklachten in het ziekenhuis heb ik een inwendige bloeding gehad (eierstok) was geknapt. Maar goed was een vreselijke gebeurtenis dit word weer de 1e ronde na de bbz, het probleem is dat ik nu op dag 22 zit en nog steeds geen eisprong heb en terwijl vorige maand een overduidelijke eisprong heb gehad. En nu weer niet tenminste temp wil niet stijgen terwijl ik wel krampjes en steken onderrin de buik heb.
Ik wil je ook veel succes toewensen en dat je heel snel weer zwanger mag worden en dat het allemaal goed mag gaan.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan