Op naar de volgende ronde..

<p>Paar dagen was het spannend afwachten, maar vanmorgen is mijn menstruatie dan toch doorgekomen :(. </p><p>Even triestig geweest, maar nu vol goede moed naar de volgende ronde! We zijn komende week toch niet bij elkaar, dus komt wel goed uit dat ik dan nu mijn menstruatie heb. </p><p>Ik ben enkel op zoek naar tips om mee te ontspannen, want ik voel dat het me we enorm hard bezig houdt! </p><p>Daarnaast ook op zoek naar tips om onze kansen te vergroten. Ik probeer mijn ovulatie te meten met testen van CB. Goede ervaringen hiermee? Of beter een ander merk gebruiken? Nog tips zijn zeker welkom! </p><p>Hopend op een wondertje in 2022 ! </p>
 
Hoi hoi,

Wat jammer maar toch ook goed dat je menstruatie is doorgekomen! Dat heb ik namelijk niet door pcos. Ik krijg nu acupunctuur behandelingen en dat helpt bij mij wel goed, wordt er minder gespannen van en minder stress. Ik ben 3 jaar geleden zwanger geworden met gebruik van de sensitest en cb, ik teste 2x op een dag en toen ze donkerder werden deed ik de cb en het was die ronde raak.

Liefs
 
@Fieke wat shit joh op dat moment is het zo zuur en een klap in je gezicht?ik weet zo goed hoe je voelt en dat je lichaam ook zo voor de gek kan houden. Je bent goed bezig met cb ovulatietest die gebruik ik ook en daarnaast nog die van de action als je die donker genoeg zijn pak ik nog een cb en dan is hij ook positief. Wij doen het rond de ovulatie om de dag sex hebben en nog een dag na de eisprong omdat het nog 48 uur kan duren dan zit je altijd goed. Ik zou je heel graag advies Willen geven hoe je kunt ontspannen en er minder mee bezig bent maar dat is zo moeilijk merk het zelf ook. En vooral als je 2 weken lang moet wachten tot je nod is echt killing en afleiding ja ik doe aan mediteren dat maakt me heel rustig en kan ik even alles loslaten. Ik hoop dat we allemaal in 2022 zwanger mogen en kunnen worden???ik wens je ondanks fijne jaarwisseling en een gezond en vruchtbaar 2022?
 
Dankjewel voor de tips ? 
Ik ga nu ook testen met CB en sensitest!
Hopelijk kunnen we allemaal 2022 goed inzetten!! 
 
Terug
Bovenaan