op naar de volgende ronde

En ja, ook deze maand zijn ze  er weer. Wel verwacht maar 3 dagen te laat, grrrr. Had ik al rekening mee gehouden ivm de cyste, maar toch. De buikpijn is gewoon vervelend en zeker als het 's nachts komt opzetten.

Maandag mag ik voor een uitgangsecho om te kijken of de cyste weg is.
Verder ben ik te druk om echt sagerijnig en/of depri te zijn. We hadden nl open huis (resultaat 3 serieuze kijkers) en vanavond met mijn ouders uit eten. Heb door de   weinig zin, ben gewoon heel moe (ja ik moet toch echt wel even klagen hoor!!!!!!!)

Nou, geniet allemaal van het weekend en succes!

groetjes Belle

Hoi Belle,

Wat sneu voor je zeg, dat je toch ongesteld bent geworden. Ook al was je er al een beetje vanuit gegaan, toch valt het altijd weer tegen he? Al is het alleen al omdat je je nu weer zo bagger moet voelen door die ongesteldheid, daar zit helemaal niemand op te wachten!! Ik hoop voor je dat de cyste verdwenen blijkt te zijn. Heeft de gyn daar iets over gezegd, wat hij/zij verwacht? Ik heb zelf ooit ook wel eens een cyste gehad, zagen ze toevallig op de scan die ik kreeg toen ik kanker bleek te hebben. Die was wel meer dan 5 cm, maar een maand later keek de gyn voor de zekerheid nog even met een inwendige echo en hij was foetsie gelukkig. Schijnbaar hebben veel vrouwen regelmatig een keer een cyste en gaat dat vrijwel altijd weer vanzelf weg, hopen dat dat bij jou ook zo is! Veel sterkte met je buikpijn en ik hoop voor je dat je toch nog een beetje kan genieten van je etentje.

Liefs, Anke

He belle,

Meid wat weer een ellende zeg. Ik vind het echt hardstikke rot voor je meid.
Ik hoop dat de cyste weg blijkt te zijn en dat de volgende ronde zeer succesvol mag zijn. Fijn dat je maandag gelijk kan voor de echo dan weet je gelijk meer.
Nou meid veel sterkte en hopelijk op naar betere tijden. Eet ze !

Groetjes Cindy  

Hoi Belle,
Wat ontzettend jammer zeg, had zo gehoopt op een goed resultaat voor je. Het wordt nu toch echt een keer tijd voor goed nieuws uit het IUI-front. Hopenlijk is de cyste verdwenen bij de uitgangsecho en kun je vol goede moed op naar de volgende ronde met  misschien meer succes.

Groetjes, Judith

Terug
Bovenaan