Op naar de volgende ronde!

A

Anoniem

Guest
Poosje geleden ongesteld geworden, ben er nu nog niet heel verdrietig onder omdat ik nog niet veel van de 1e ronde verwachtte! Ben nu wel blij dat we cyclus nog aardig hetzelfde is gebleven(tenminste deze ronde)26 dagen!Dus we weten nu weer waar we aan toe zijn en op naar de volgende ronde!
Mogen we weer flink klussen ;-)
Hopelijk hebben jullie meer succes deze ronde!

Lieve Groetjes
Neomi85

Succes met klussen en hopelijk zijn we snel zwanger!! Zijn jullie ook bezig voor je eerste kindje? Had na het stoppen met de nuvaring ook 2 keer een regelmatige cyclus maar laatste keer duurde hij 44 dagen! Nu dus niet weten wanneer ik mn NOD heb, baal er zoooo van! Maar goed, zijn nog maar net bezig dus wachten maar geduldig af en klussen gewoon om de dag! Haha.

Succes meid!

dat is balen dat je de laatste keer een lange cyclus had, dan weet je idd niet meer waar je aan toe bent. er zijn altijd nog ovulatie testen! Al is het voor mijzelf daar nog te vroeg voor kan altijd nog! nee wij gaan voor de 2e wonder!Onze dochter is in okt 2 geworden! Jullie voor het 1e wonder, spannend zeg! Hoop dat je snel zwanger bent! en idd hard gaan klussen straks weer, en jullie ook ;-)
veel plezier en succes!
Liefss

hej Neomi,

Jammer dat de 1e ronde nog niet raak was, maar hopelijk de 2e ronde meer geluk.
Ben vandaag ongesteld geworden en wij (mn man en ik) willen nu ook voor een 2e kindje gaan. Heb net als jij ook al een dochtertje die in oktober 2 is geworden. En we willen nu dus graag een broertje of zusje voor haar!
Bij mn 1e zwangerschap duurde het 7 maanden voordat t 'raak' was, ben benieuwd dus nu....
Veel succes!

liefs

Terug
Bovenaan