Op naar de volgende ronde

A

Anoniem

Guest
Hé,

nou me menstruatie is goed doorgebroken dus ook deze maand niet zwanger. Gelukkig hou ik mijn menstruatie goed bij en er is iets dat me behoorlijk opvalt. als ik terug denk aan vroeger dan had ik altijd last van hevige menstruatie gepaart met hevige buikkrampen. hierdoor ben ik aan de prikpil gegaan waardoor ik helemaal niet meer menstrueerde. sinds vorige maand is mijn menstruatie weer hevig en heb ik last van buikkrampen nu ook weer. als ik kijk naar de menstruatie daarvoor waren die eerst 5 dagen erg licht en dan nog eens 7 dagen hevig, wordt je niet vrolijk van.
Ik denk dat mijn cyclus behoorlijk van slag is geweest door de prikpil en dat het nu allemaal weer een beetje normaal gaat worden. Nu hoop ik ook dat ik nu misschien snel zwanger mag raken.

groetjes hilda

Hmmm.... Balen!!

Ik ken de reden van de pil en de krampen na het stoppen! Niet echt een pretje, maar het is voor het goede doel!

Succes!

tsja, misschien wel een verklaring voor je rare cyclus steeds. ik hoop dat dat het is en dat dit betekent dat je cyclus nu weer een beetje normaal aan het worden is, dus sneller kans op een zwangerschap. Succes deze week!

Balen meis! hopelijk hebben we allebei mee rgeluk volgende rondes!
liefs

Hoi Hilda

Het kan inderdaad zijn dat je lichaam zich aan het herstellen is van de hormonen. Deze moeten wel je lichaam uit. Ik heb de gewonen pil gehad omdat ik ook zo'n drama menstruatie had en heel onregelmatig. Ik heb bewust de eerste keer gewacht op mijn ongi om te zien of alles wel op gang wou komen en dat heb ik geweten....
Nu maar hopen dat je lichaam zich helemaal heeft hersteld en dat je de komende 9 maanden niet meer ongi wordt....

Dikke knuf en succes meid!!!

Hoi Hilda,
Vervelend dat je toch weer ongesteld bent geworden, maar wat je zegt, nu heb je tenminste weer wat duidelijkheid...
Ik heb ook een poos op het 'zwanger worden' forum gezeten en weet dat jij er toen ook al was. Heb je ooit aan ovulatietesten gedacht?? Ik wilde er eerst niets van weten, maar omdat het zolang duurde voor ik zwanger werd, hier toch mee begonnen en ja meteen na de eerste keer na het gebruiken van zo'n test zwanger...
Misschien een tip voor je?!

Dank jullie wel voor al die lieve reacties die ik krijgt. dat geeft een mens weer hoop.

liefs hilda

Ik hoop ook dat je snel in verwachting zult zijn!

Sterkte deze menstruatie & op naar de volgende ronde..

Liefs lisette

Terug
Bovenaan