Op naar de volgende ronde

A

Anoniem

Guest
He meiden
M'n lichaam deed gewoon raar....Ben ongi geworden vanmorgen .... Ik wist wel dat de kans klein was (m'n man was weekend weg&daarna ziek net rond de klusperiode) en toch ben ik ook teleurgesteld op m'n lichaam.
Nu ga ik vanavond maar chocolade eten en bier of wijn drinken.

Hoe gaat het met jullie?
Fijn weekend!!
Liefs
Mieka
.

Ohhh wat balen! Helemaal als je toch tekenen had, je gaat dan toch hopen. En terecht trouwens...
Ik herken je gevoel enorm, pak maar een flink stuk chocolade en een lekker glas wijn....

Hier nog n beetje ongi, mn ei is rond 20 juli.

Het blijft een teleurstelling iedere maand ik ken het.
Onze nod is 13 juli en het zou een mooi verjaardagskado zijn als het nu eens raak was na een half jaar

hee meid,
wat jammer en balen zeg! net wat Larissa zegt het blijft iedere maand een teleurstelling(ookal weet je dat de kans klein is)...hier me NOD 19 juli! zou ook een leuk (iets later)verjaardags kado zijn hihi volgende week jarig! we zullen wel zien!
nu lekker genieten van je chocola en bier/wijn!
liefs x

He wat vervelend ja het is altijd weer een teleurstelling. Drink maar lekker een biertje en wat chocola en dan vol goede moed naar de volgende ronde.

Liefs Linda,

Balen meid, ik zou inderdaad lekker een borreltje nemen en de volgende ronde meer geluk.

Succes meid!

Balen zeg. Het lichaam doet dingen met je. Ik had deze maand mij wijs gemaakt dat het allemaal niet zou lukken. Hadden glijmiddel gebruikt (van durex, wat je beter niet kunt doen, en hadden niet op de juiste dagen geklust.) Dus ik was redelijk rustig, geen klachten vernomen, tot 4 dagen voor mijn NOD en was toen zwanger.
Heb dus goede weken gehad, mijn nergens druk over hoeven maken, want had mij voorgenomen dat het niks zou worden, en toen ja hoor; toch raak.

Wat het lichaam dus allemaal wel niet met je doet, met al die zenuwen.

Geniet wel van je wijntje/biertje en chocolade anders ga jij je straks nog schuldig voelen

xxxx

Balen meid!!
Hier net mijn ei achter de rug, dus heb nog geen idee! moet vrijdag of zaterdag ongi worden, dus hoop op mijn eerste dag in Duitsland positief te testen! Ik ga geen goden verzoeken, dus laat alles thuis wat betreft testen...

Succes de volgende ronde!!

Terug
Bovenaan