Op naar de volgende stap!

A

Anoniem

Guest
Sinds vanmorgen heel licht bloedverlies. Nou ja, bruin prutverlies is het meer. Heb het niet vaak, maat kondigt wel mijn ongi aan. Erg vroeg, want heb woensdag pas mijn nod. Nu maar hopen dat het snel doorbreekt, dan mag ik bellen voor IUI!

Weer stapje dichterbij een zwangerschap...

Liefs Daisy

Hoi Daisy.
Houdt de zwanger worden forum altijd wel even in de gaten en voornamelijk kijk ik dan even naar jou verhalen.
Spannend zeg de IUI. Ik hoop zo dat het daar mee allemaal gaat lukken!!!!!
Wil je heel veel sterkte wensen

x Yvonne

Dankjewel! Wij vinden het zelf ook spannend, maar ook erg fijn dat we nu bij de IUI zijn aangekomen!

Wat leuk dat je nog mee leest! Hoe is het intussen met jou?

Liefs Daisy

Las net je topic op het zwangerzijn forum en heb daar ook gereageerd. Had het niet eerder gezien, haha!

Doe rustig aan meid, beter een week teveel rustig aan dan een dag te weinig!

Liefs Daisy

hoi daisy
hoor hier eigenlijk al heel erg lang niet meer thuis(ben in september bevallen) maar houd jou ontwikkelingen eigenlijk wel altijd in de gate. Gewoon omdat ik het je zo gun, ken je helemaal niet maar heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen. Nu ga je dus weer een spannende stap tegemoet. Ik hoop echt voor jou en je man/vriend dat het heel erg snel gaat gebeuren.

heel veel succes en sterkte!
groetjes

Dank je mama van c en d! We kiken er erg naar uit, eindelijk de echte actie in zicht!

Wat betreft het volhouden, we willen heel graag een kindje van onszelf, dus dan moet je wel. Heb watvdalen gehad, maar tot nu toe valt het eigenlijk nog wel mee allemaal. Op emotioneel vlak. Ook wel slechte momenten gehad natuurlijk, maar heb gewoon geaccepteerd dat het zonder hulp niet lukt.

Bedankt voor je lieve berichtje!
Jij veel plezier met je nieuwe spruit, ik hoop dat ik er over een jaartje ook zo van kan genieten!

Liefs Daisy

Meid wat fijn dat jullie een stapje dichterbij gekomen zijn nu....... Heel veel succes!

Spannend hoor! :) Ik hoop dat jullie gauw kunnen beginnen met de IUI.... het is tijd voor een klein wondertje van jullie zelf!

Succes! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan