op naar het tweede kindje

A

Anoniem

Guest

hallo allemaal ik heb zoveel vragen maar ik doe er eerst maar 1 afgelopen weekend was het beste weekend om te klussen maar ik had hellemaal geen zin maar nou vraag wie heeft dat ook wel eens mee gemaakt en wat kan ik daar aan doen wie heeft er wat tips

p.s :ik moet nou wel zeggen dat we het weekend daar voor het wel 6 keer hebben gedaan kan het dan ook raak zijn of niet

groetjes gretske

Haha. Ik geloof dat de zaadjes 3 dagen in je lijf kunnen overleven, dus een week lijkt me wat sterk, maar wie weet was je eisprong eerder...
Ik ben niet met mijn eisprong bezig, ik ben ook erg onregelmatig ongesteld dus van dat probleem hebben wij geen last, we doen het wanneer we er zin in hebben.
Succes.

hoi

wij zijn ook bezig maar ik denk dat je je eigen er niet zo druk om moet maken en gewoon moet klusssen wanneer je zin hebt anders voor het te geforceerd snap je,je moet het gewoon op je af laten komen dat werkt meestal beter dan dat je moet zeg maar.veel succes he en wie weet komen we elkaar nog tegen deze maand groetjes wendy

Hallo

Tuurlijk kan het met 6 keer raak zijn.
Van ons anouk hadden wij het maar 3 keer gedaan.
Ik had net als jij geen zin.
Moet wel zeggen , we waren toen niet erg mee bezig.
We hadden zo iets van we zien wel wanneer.
Omdat ik toen al van te voren al 2 miskramen heb gehad.
En bij ons anouk is het ook fout gegaan, ben haar verloren met een zwangerschapsduur van bijna 38 weken.Ik hou me in iederegeval niet mee bezig, want anders lukt het nooit.

Veel liefs

Peggy.

hallo meiden ik ben blij dat jullie gereageerd hebben ik heb de laatste 5 maanden een regelmatige menstuatie en daar voor helemaal niet bij de eerste zwangerschap had ik het ook 6 maanden van te voren een regelmatige menstruatie

p.s :ik hoop jullie nog vakker te spreken over al onze ervaringen

groetjes gretske

Hallo greetje.

Morgen moet ik geopereerd worden omdat er nog wat placenta resten in zitten wat verkalkt is.En als dat allemaal achter de rug is , dan proberen wij het nog een keer.
En we zien wel wanneer het zover is.Ik wil er nu niet meer mee bezig zijn ,want ik heb al zoveel klappen gehad.

Groetjes peggy.

Terug
Bovenaan