Op naar IUI nummer 3, het is weer niet gelukt!

Hoe heb ik ook kunnen denken dat het dit keer wel eens raak zou kunnen zijn.
Vanochtend ben ik dus alsnog weer ongesteld geworden.
Wat een domper, ik had echt goede hoop dit keer, de IUI ging vergeleken met de eerste keer fantastisch, ze hebben niet gebeld dat er te weinig goed zaad was, mijn eisprong was precies gelijk met de inseminatie..........wat kan er fout gaan denk je dan.

Nou genoeg blijkt nu.

Ik dacht vorige week echt dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Mijn borsten knalde mijn bh uit. Had rare pijntjes in mijn buik enz enz. maar sinds zaterdag voelde ik me anders en toen was ik dus al minder zeker dat het gelukt zou kunnen zijn. Maar de hoop was er........maakte mezelf compleet gek. Nu is de illusie al weer over. Het is NEE, niet zwanger.........zal het ooit lukken bij ons? Of blijven we kinderloos?

Zucht................nou ja vol goede moed maar aan poging 3 beginnen dan, ik zal zo de gynaecoloog eens bellen voor een uitgangsecho, en de apotheek niet geheel onbelangrijk, zei hebben de puregon niet in huis, die moet besteld worden. Daar kwam ik vorige maand gelukkig nog voor ik het nodig had bij toeval achter. Want anders sta je toch raar te kijken als je met je recept staat te zwaaien omdat je die dag moet beginnen met prikken en ze hebben het niet.

Nou goed meisjes, ik ga weer eens verder met werken, jullie horen wel weer van me

Groetjes,

Cynthia

Hoi Cynthia,

Balen zeg! Maar wat je zegt; op naar de volgende poging en moed blijven houden!
Ik heb mijn NOD zaterdag ben ook al aan het aftellen.

Groetjes Astrid

He die Cynthia,

Potverdorie (zacht uitgedrukt)...wat enorm vervelend of te wel KLOOTE.
Toen ik steeds je berichtjes las, had ik toch wel sterk het vermoeden
dat het nu wel eens raak kon zijn bij jou. Ook ik weet precies hoe je
je voelt. En de volgende keer durf je al bijna niet meer te fantaseren,
want je bent zo bang om alweer een klap in je gezicht te krijgen.

Lieve Cynthia, dan maar weer samen naar de volgende poging. Maar ik doe de komende maand even niet mee:

We (mijn ventje en ik) gaan op vakantie volgende week en ik heb
eigenlijk wel behoefte om sinds lange tijd eens goed te relaxen en eens
lekker alleen maar aandacht te hebben voor elkaar (als je begrijpt wat
ik bedoel). Volgende maand (september) gaan we weer met frisse moed
verder aan poging twee.

Even een vraag: wat doen ze bij een uitgangsecho? (domme vraag van mijn
kant???) Kijken ze dan of de eileiders doorgankelijk genoeg zijn?

We horen snel weer van elkaar en ik wens jouw en je mannetje heel veel sterkte toe.

Liefs van Indy

Terug
Bovenaan