Op naar IUI4... hoop ik?

A

Anoniem

Guest
Hoi ladies,

We dachten het deze maand wel zelf te 'kunnen' (ik heb een IUI overgeslagen omdat m'n cyclus van slag was) en ben met ovulatietesten aan de slag gegaan. Precies 2 weken later werd ik vannacht ongesteld, zucht. Met een cyclus van 40 dagen is het weer een zooitje geworden...
Zo maar weer 'ns naar m'n vrienden in het ziekenhuis bellen voor IUI 4, de eerste met Menopur. Hopelijk doet m'n cyclus deze keer een beetje normaal en is de cyste in mijn rechtereierstok niet groter geworden anders sturen ze me misschien weer naar huis...

Meiden... WANNEER GAAN WE EINDELIJK WEG BIJ DIT FORUM??

Liefs, Saar

Hoi Saartje

Kan me voorstellen dat je van dit forum al wilt. Ik hoop dat iui 4 goed voor je gaat aflopen. Ik zelf heb net slecht nieuws gehad van gyn.
Ik hoop voor je dat je aan nummer 4 kunt beginnen.

Liefs

Lydia

Hoi Saar,

Balen balen balen zeg.
Ik heb het idee dat de teleurstellingen groter worden bij de IUI-dames. Maar ja, het wordt ook elke maand moeilijker om jezelf er bovenop te praten.   Zo heb ik laatst een vreselijke dip gehad tijdens het vrijgezellefeestje van een vriendin. Tranen met tuiten. En ik voelde me schuldig tegenover die vriendin (dat ik haar feestje verknalde met mijn gejank). Er waren namelijk 3 (!!!) vriendinnen zwanger.  2 van de tweede en 1 van de eerste. Dan word je wel even met je neus op de feiten gedrukt. Vriendinnen gaan al voor de tweede en wij "kloten"nog aan  voor de eerste. Niet dat ik ze het niet gun, alleen ik gun het mezelf (en iedereen hier op het forum) nog net iets meer. Maar aan de andere kant: elk huisje heeft zijn kruisje en wij hebben dit kruisje.
Nou jôh meid, succes met de hormonen. Mij valt het over het algemeen best mee!!!! En het blijkt dat er dan toch echt iets meer slagingskans is!!!!
Probeer je zelf er weer bovenop te krijgen en op naar de volgende ronde.

Liefs, Kippie.

Hoi Saar, wat balen zeg, ik weet hoe je je voelt. Ik heb me inmiddels weer over mijn tranen gezet en ben toch weer vol goede moed aan poging 5 begonnen. Ik voelde me zo sterk, dat ik dacht, ik kan het aan. Ik heb het tegen niemand gezegd, dan krijgt het ook niet zo veel aandacht en is het makkelijker door te komen (hoop ik).

Kop op, hou je taai, ga lekker shoppen, dat helpt bij mij altijd, of andere leuke dingen doen!

Groetjes van Pleun

Hoi Saar,

Wat vervelend weer die nare duiveltjes. Ik hoop dat nummer 4 een hele goede wordt!
Succes meis.

Liefs Suusje

He saar,
Sh......t zeg, jammer dat het jullie zelf niet gelukt is.
Op naar ronde 4 weer en natuurlijk komen wij hier een keer weg, ooit. Ik hoop heel snel natuurlijk en dat we allemaal volgend jaar in de lente/zomer mogen bevallen van een  mooi en gezond kindje.
Heel veel succes in de volgende ronde.

Kruimel

Hi Saar,

F*** zeg!!!! Dat is echt weer een giga domper. Maar meid, kom op he. Laat de moed niet zakken!!!! Probeer  om jezelf op te laden om weer door te kunnen gaan. Ga leuke dingen doen met leuke en lieve mensen om je heen, haal daar je kracht weer uit. Bij mij werkte dat altijd wel een beetje. Heel veel succes en sterkte he, en laat je koppie niet hangen hoor!!!

Dikke knuffel
Scorpy

Hé hé das erg K@##@,

Ik zou ook graag willen dat we dit forum konden opdoeken en er alleen maar leuke nieuwtjes op verschenen. Maar....probeer een beetje positief te denken en af en toe je hartje te luchten hier wil ook wel eens helpen.

Sterkte!   Liefs Indy

Terug
Bovenaan