op naar ivf/icsi 3 :-(

Zoals de titel al zegt, deze poging ook mislukt, 3 weken na de punctie toch ongi geworden, gisterenavond een erge buikkramp gehad en toen wist ik dat het neit goed zat.
Dus volgende week afspraak maken bij het geertgen om te bespreken wat we met onze laatste poging gaan doen en of er een behandeling is voor hoe zeg je dat voor slechte eicellen.
ik hoop het anders zie ik het niet zo meer zitten en moeten we toch maar eens gaan denken aan dat het er maar bij 1 blijft.

Het leven is weer eens hard.

Zondag viert mn dochtertje de 4e verjaardag, dat is voor ons een periode dat ons eraan herinnert wordt dat we alweer 3 jaar bezig zijn voor ene wondertje.

Gr Wendy

he wendy.

kkkkkk meid ik had zo gehoop voor je/jullie.
ja zondag wordt je dan weer met je neus op de fieten gedrukt hoe lang je alweer bezig bent en het maar niet lukt.

ooo meid ik hoop dat geertgen wat voor jullie kunnen doen ivm je eicellen en dat het dan lukt.

ja anders blijft het jammer genoeg bij 1 dat dilemma hebben wij straks ook. in april wordt ons meisje ook alweer 4 jr en zijn we net als jij 3 jr bezig.

he hou je taai denk aan je.
xxxxxxxxx natas

@ natas

Denk je niet ooit dat het leeftijdsverschil te groot wordt, af en toe denk ik ja we stoppen er mee, veel te veel leeftijd ertussen, maar dan denk ik als je 3 kinderen hebt of meer dan zit er tussen de eerste en laatste ook veel verschil, maar die twijfels he, en dan zeggen ze dat zwanger worden leuk is!!!

Wat rot... (zacht gezegd!)

Om je misschien wat op te vrolijken, een collegaatje van mij heeft aan de tweede icsi, na 1 ivf, een heel mooi dochtertje overgehouden!

Ik weet zeker dat het d volgende keer gaat lukken!

Liefs Daisy

he meid,
balen dat je weer ongesteld bent geworden.
en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je mopje.
dubbel hoor,feest aan de ene kant,maar ook zo'n verdriet om wat er niet komt.
Dikke kus Fleur
ps,mijn meiske wordt in april 4 jaar,
we hebben alledrie een meiske van bijna even oud,grappig

Terug
Bovenaan