op naar mijn 2de IUI

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag mijn 2de follikel meting gehad. Vorige week dinsdag was er nog niets te zien, en vanmorgen had ik een mooie grote follikel van 17 mm. Was al bang dat er niets meer zou gebeuren. Bij de eerste IUI spoot ik 75 Puregon en toen sprongen ze als aardappels uit de grond (had toen 5 rijpe eitjes, heb 3 eitjes weg laten zuigen). Heb nu 2 wkn 50 Puregon gespoten en nu na 2 wkn eindelijk een mooi ei.
Vanavond om 24:00 uur mag ik Pregnyl spuiten en dan heb ik woensdag om 12:30 uur mijn 2de IUI. Hopelijk net zo succesvol als de 1ste IUI.
Was het wel zat hoor, na 3 wkn hormonen spuiten. Maar ja, het is voor een goed doel.
Ik heb er weer zin in
Ik ga nu lekker van mijn vrije dag genieten en in de tuin liggen, moet goed voor mijn eitje zorgen, hahahaha.

Kruimel

Spannend he weer! Ik heb de 3e inseminatie net erop zitten en nu is het weer afwachten geblazen. Maak me nu ik jouw verhaal net gelezen heb alleen wat zorgen dat ze bij mij   steeds te laat zijn? Tussen de Pregnyl en de inseminatie zit bij mij steeds 42 uur, bij jou 36. Zou het veel uitmaken?

groeten Saar

Hoi Saartje,

Ik denk dat dat niet veel uit maakt hoort. Een eitje springt de 36 á 40 uur, volgens mijn fertiliteits arts. Als jij je eisprong eerder dan je  inseminatie hebt gehad, dan heb je ook gewoon kans om zwanger te worden. Een paar uur verschil maakt niet zoveel uit, een eitje reist volgens mij niet zo snel.  Bij mijn eerste IUI had ik de zelfde tijden voor de inseminatie maar moest ik om  2:00 uur   's nachts de  Pregnyl zetten, dat was om zeker te weten dat mijn eitjes er nog waren (ik moest van tevoren een punctie ondergaan). Vanavond moet ik hem om 24:00 uur zetten. Ik heb toen gevraagd waarom nu 2 uur vroeger. Ze zei toen dat het niet geeft als mijn eitje al gesprongen is, de vorige keer moesten we zeker weten dat mijn eitjes er nog waren.
Maar hebben ze bij jou geen echo gedaan voordat ze begonnen? Ik denk dat je daar wel om kan vragen de volgende keer (hopelijk komt die er niet).
Ik zou zeggen, maak je niet te veel zorgen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt, zou ik ook doen. Er hangt tenslotte een hele hoop vanaf.
Succes op het wachtbankje. Vanaf woensdag kom ik gezellig naast je zitten.

kruimel

Hoi Kruimel,

Succes woensdag met je 2e IUI, en dat het maar je laatste mag zijn! Ikzelf heb geen ervaringen met spuiten en hormonen, maar het klinkt allemaal erg spannend. En dan mag je weer heerlijk wachten daarna, dat vond ik zelf "spannender" dan de IUI. Wanneer heb je je NOD? kan ik meeleven....
Veel succes ik ga voor je duimen!

Liefs Suusje

Hoi kruimel,

Succes morgen met je IUI!!!! Laten we hopen dat je weer zwanger wordt en dat het nu goed gaat. Je hebt laten zien dat IUI wel degelijk een slagingskans heeft.
Eigenlijk wel een goed idee om vlak voor de IUI een echo te vragen. Ik heb namelijk ook het vermoeden dat ze steeds te laat zijn met insemineren.

Groetjes Kippie.

Hoi,

Ik heb gister ook moeten spuiten dit moest na 23.00 uur en heb om 23.10 uur gespoten. heb morgen om 13.30 uur de iui gepland staan, dus het maakt elkaar niet veel!! Allebei morgen een spannende dag. heel veel succes en hopen dat het voor ons allebei nu een keerje raak mag zijn!!

Gr roelien

Hoi Kruimel,

Ff benieuwd of alles goed is gegaan vandaag want als het goed is zwemmen ze ondertussen rond bij jou..
Succes he de komende weken!! Duim voor je.

Groetjes Scorpy

Terug
Bovenaan