op naar nieuwe icsi poging

Hoi,

De medicijnen zijn weer besteld! Moet nog wel geduld hebben tot eind dec voor ik weer mag beginnen. We zijn nog aan het wachten op chromosomenuitslag. Die komt half dec binnen maar kan helaas nog niet beginnen omdat we dan midden tussen kerst en oud en nieuw terecht komen dus ik zal om en de nabij eind dec weer beginnen met spuiten van decapeptil. Kan niet wachten eigenlijk maarja.
We krijgen icsi omdat de eerste ivf geen bevruchting heeft opgeleverd, had maar 3 eitjes en kwaliteit van zaad was deze keer slecht. Raar want dat is altijd goed geweest.
Gaan nu ook de medicatie verhogen van 150 naar 300 om meerdere eitjes toch aan te maken. Zal me benieuwen haha.

Succes allemaal.

San

Hoi San!

Ik lsuit me bij je aan hoor! Heb al een ICSI achter de rug en net ongesteld geworden na een cryobehandeling. Ik heb me vanmorgen weer aangemeld voor de tweede ICSI. Ik moet 13 december weer starten met de decapeptyl.
In welk zh loop jij?

Spreek je vast nog, succes met de uitslag van het chromosomenonderzoek!

Groetjes,
Ginger

wat erg dat je nu zo lang moet wachten! soms heb ik het idee dat gyn's net machiennes zijn zonder gevoel. hoe kun je nou zeggen nou tussen kerst en oud en nieuw ben ik vrij kom in januari maar terug. Tegen mensen die zzzzzzzzzzzzoooooooooo graag een kindje willen
sterkte meiden

hoff

Hoihoi,

Het is best balen dat het lab tussen kerst en oud en nieuw is gesloten.Scheelt toch weer maar goed. Wie weet wat het nieuwe jaar brengt zullen we maar zeggen.
Ginger, dan gaan we bijna gelijk op. Zitten er ongeveer 2 weekjes tussen.
Hoe heb jij het ervaren? De icsi? Ik heb dus een ivf achter de rug en alles is me zo meegevallen. Zelfs de punctie waar ik zo tegenop zag.
Ik loop in het  MMC in Veldhoven en het wordt in het Catharinazh in Eindhoven bevrucht en is ook   de tp.
Het is echt super hoe het daar gaat.
Wens jullie allemaal succes en hopelijk dat we allemaal goed nieuws te melden hebben.

Liefs
San

Hoi,

De uitslag van het chromosomen onderzoek is binnen en het is goed!!
Volgende week weer naar zh om te bepalen wanneer ik weer mag beginnen met spuiten.
Denk dat dat net voor de kerst zal zijn.

Groetjes,
San

Hoi San!

Fijn dat de uitslag goed is, weer een zorg minder!
Hopelijk mag je nog voor de kerst beginnen.
Bij ons is ook een winterstop, maar die resulteert in een periode waarin je niet mag aanmelden en die is nu al voorbij. Wij mochten na 21 november weer aanmelden en dat kwam met mijn cyclus gelukkig precies goed uit.

Ik heb al een ICSI achter de rug, je vroeg me hoe die bevallen is. Nou ja, achteraf viel het eigenlijk wel mee. Was het spuiten op een gegeven moment wel echt helemaal zat, had veel last van zere plekken. Maar het is me wel zelf gelukt en dat viel reuze mee. De punctie vond ik minder. Was erg bang en dat hielp niet echt. Het aanprikken deed links erg zeer, maar rechts voelde ik er niets van. En het duurt ook maar een paar minuten dus dat was een meevaller.
Ik weet nu dus wat me te wachten staat, maar kan niet zeggen dat ik dat positief vind. Ik voelde me tijdens het spuiten niet fijn/gelukkig en heb daar eigenlijk helemaal geen zin in. Maar goed het hoort erbij en daar moeten we door.
Bij iedere behandelin vind ik de ww nog het zwaarst. dan kun je niets meer doen en dat is ellendig. Ieder pijntje, signaaltje geeft kopbrekers en daar niet op te reageren vind ik erg moeilijk.
Maar het blijft voor het goede doel natuurlijk en daar gaan we voor!

Ik start 13 december met de deca en heb 23 december de uitgangsecho. dus we lopen idd dicht bij elkaar! Fijn om hier te kunnen kletsen!

Succes vast en tot snel!

Ginger

Terug
Bovenaan