Op naar ronde 1

A

Anoniem

Guest
We willen graag een tweede kindje en ben daarom begin augustus gestopt met de pil (ongeveer een week nadat ik ongesteld ben geweest). Ik kreeg een paar dagen daarna wat lichte bloedingen, ik denk doordat ik met de pil ben gestopt. Kan dit? Volgens mijn "oude" cyclus moet ik morgen of maandag ongesteld worden....we zullen zien. Daarna gaat het echte werk beginnen en ga ik, zoals dat hier wordt genoemd, naar ronde 1. Iedereen die in een zelfde schuitje zit...veel succes!!

Hoi Maaike,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik ben alleen met ronde 3 bezig! Ik ben 30 jaar en heb ook al een kindje. Echt een schatje. 10 maanden oud en een heel eigenwijs ding!! Hoe oud is jullie eerste?

Heel veel succes!!! Ik duim voor je!!

groetjes

Hallo Maaike,

Welkom hier en hopelijk komt je ongesteldheid snel en kun je met de eerst ronde beginnen!

groetjes;Chili

PARIS!

en Paris is je kindje een jongen of een meisje?!

groetjes:
Chili

Hoi Paris en Chili,

Leuk zo, jullie snelle reactie.
Mijn dochtertje is net 3 geworden! Zij zal een broertje of zusje geweldig vinden.
We komen elkaar vast en zeker hier nog een keertje tegen.

Groetjes.

Hoi Maaike,

Ik ben 28 en heb al een dochtertje dat in december 2 wordt, en wij zijn ook weer begonnen met een tweede.
Ik zit nu in ronde 2 en vind het allemaal wel weer erg spannend, de eerste keer ongi na het stoppen van de pil was ik meteen 4 dagen over tijd, terwijl ik normaal (zonder pil) altijd op tijd ben. Ik had toen ook wat lichte bloeding tussendoor.
Veel succes!

groetjes, Helena

Terug
Bovenaan