op naar ronde 11 of toch langs de HA??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben 27 jaar, bijna een jaar getrouwd, maar helaas is het na 10 rondes nog steeds niet gelukt om zwanger te worden.
De grootste vraag die me op dit moment bezig houdt is of we wel of niet al naar de huisarts zullen gaan.
Natuurlijk willen we graag weten of er iets aan de hand is waardoor we nog niet zwanger zijn, maar wat als de HA inderdaad slecht nieuws heeft?? Willen we dat dan nu al wel weten??

Wie staat er ook in tweestrijd, of heeft in tweestrijd gestaan???

Groetjes Jessie

ik heb hier geen ervaring mee maar die onzekerheid heb je toch niks aan als het teleurstellend nieuws zou zijn zijn er nog altijd andere mogelijkheden waar je heel gelukkig van kan worden.
Maar daar zou ik me nog niet druk over maken ga eerst maar eens met een arts praten !!!!!!

veel liefs Marije

hoi Jessie

kan me je twijfel heel goed voorstellen, ik heb volgende week mn nod van ronde 11 alweer.. Het is heel moeilijk om de eerste stap te zetten..
ik heb hem tnt niet gezet. ik wacht eerst echt het volle jaar af. Het is misschien een beetje struisvogelpolitiek, maar we willen het nog even de tijd geven...   80 tot 90 % is binnen een jaar zwanger, dus het kan nog alle kanten op nu. En ze geven niet voor niets een jaar voordat je naar de ha 'moet'gaan. We zijn ook erg bang voor eventuele slechte uitslagen, wat moet je dan? Wij denken nu dat we niet ver willen gaan in de mm, dus als een van ons onvruchtbaar is valt voor ons al snel het doek... dat kan ik nu nog niet aan!!...
Maar aan de andere kant.... dan weet je wel waar je aan toe bent..

met andere woorden, ik kan je niet raden, volg je eigen gevoel!!!
veel succes en hopelijk hoef je er niet meer over na te denken en ben je zwanger voor die tijd!!

groetjes!

Ik kan je gevoel goed begrijpen. Ik heb er lang over getwijfeld of ik naar de huisarts zou gaan om me door te laten sturen. Wij zijn nu twee jaar bezig en volgende maand gaan we voor het eerst naar de gyn.
Het is moelijk te bepalen wanneer je de keuze moet maken. Je moet er natuurlijk beide achterstaan want het is ook echt iets wat je samen doet.
Lees anders ook het topic : Eerste bezoek gyn
Daar zitten allemaal meiden die net besloten hebben om naar de gyn te gaan, dan weet je in elk geval een beetje wat je te wachten staat. Misschien helpt het bij het maken van een keuze: nog even wachten of toch maar naar de gyn (of huisarts)

Heel veel succes met het maken van de keuze. Ik weet dat wij het moeilijk vonden en de knoop pas hebben doorgehakt toen we er beide klaar voor waren.

Terug
Bovenaan