Op naar ronde 15

A

Anoniem

Guest
Helaas, de rode duivels zijn weer gekomen. Voelde ze gister an aankomen, maar toch.
Mijn nieuwe NOD is 24 september, ronde 15.

Groetjes,
Natas (24)

heel erg jammer voor je dat ze weer gekomen zijn.
Ik hoop dat ze heel snel niet meer bij je komen.
Ik zie ook dat je al een hele tijd bezig bent en dat lijkt mij toch heel erg moeilijk en zwaar.
Veel sterkte en succes.

groetjes Nathalie 24, 2e ronde, 2e kindje

Jeetje Natas wat een tijd al zeg! Heb echt een beetje met je te doen hoor.
Ik hoop dat je gauw van al het geacht af bent.

Succes maar weer dan.......
Liefs Annet

Ja, het duurt inderdaad al erg lang, maar we geven het niet op.
Heb er wel over nagedacht om ermee naar de huisarts te gaan om me door te laten sturen, maar we hebben allebei geen zin in die hele mallemolen en dus gaan we nog maar even door.
We hebben ook al aan adoptie gedacht. En dat lijkt ons ook wel wat. Toch heerlijk als je een kansloos kind kan helpen. Voorlopig komt het er daar niet van hoor, maar we hebben toch even verder geinformeerd!
Misschien is het niet nodig en is het volgende keer raak! (Het is ook zo'n geregel met adoptie)

Groetjes,
Natasja

Hoi Natasja,

Wat jammer voor je. En wat goed dat je het al zolang vol houdt.

Voor wat betreft adoptie, even een zijweg. Je kan je altijd inschrijven, want de procedure gaat pas na 1 jaar verder. Je moet gewoon het eerste jaar wachten. Dus misschien toch een idee?

Groetjes Aimee

Klopt, ik heb met mijn vriend afgesproken dat we tot de 20ste poging gaan en dat we ons dan in gaan schrijven. Dan kunnen we nog dingen uitzoeken enzo, voordat we echt ingeschreven zijn. Ik weet dat het ook meteen kan, maar dit vonden wij een beter idee. Dus nog 5x en als het dan nog niet is gelukt gaan we ons inschrijven.
Het wordt zo wel steeds spannender

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan