Op naar ronde 16

Vanmorgen een heel klein beetje helder rood bloedverlies en dat samen met wat lage rugpijn betekent natuurlijk...ja precies. En dit was dan weer ronde 15....

Het gekke is dat ik er niet eens meer verdrietig om ben, maar dat komt misschien ook omdat ik hoop dat ze binnenkort weten waar het aan ligt.

Over een week hebben we een afspraak in het ziekenhuis en ik snap nu helemaal die meiden die hopen dat er iets aan de hand is, want dan is er tenminste iets aan te doen.

Heb hele goede hoop dat wij allemaal een keer mama mogen worden, alleen duurt het bij ons gewoon langer.

Liefs,
Roos

Balen... gaan we samen door naar de volgende ronde...

Natuurlijk worden we allemaal mama en ik hoop dat het niet bij allemaal nog een jaar duurt!

Ik ben ook vaak niet meer echt verdrietig als ik toch ongi wordt. Alleen gisteren, maar dit keer had ik echt goede hoop na overtijd te zijn. Het lijkt een beetje of het normaal wordt dat je iedere maand weer ongi wordt.

Liefs Daisy

Hmm.... Heb ik ook. Kan niet meer verdrietig zijn, het Is normaal om ongi te worden ieder maand :(

Jammer, meis. Hopelijk weet je snel meer na die afspraak in het zh. Heel veel succes!

Liefs Anna

@ Daycey, dat had ik een paar cycli geleden ook. Voor het eerst dik over tijd (waarschijnlijk gewoon de zenuwen) en toen werd ik me toch een partij emotioneel. Een week lang geloof ik. Ik denk dat het soms gezond is. Het moet er af en toe gewoon weer eens uit.

@ Star80, ik hoop ook dat ze me iets meer kunnen vertellen, maar ik ben ook heel bang dat ze niets vinden en ons gewoon weer naar huis sturen.

Jullie natuurlijk ook heel veel succes en sterkte! Ik merk dat ik het erg fijnd vind om hier dingen van me af te schrijven.

Liefs,
Roos

Terug
Bovenaan