op naar ronde 4, wie kletst er mee??

A

Anoniem

Guest
Vol goede moed gaan we verder in ronde 4 voor ons eerste kindje. Mijn NOD is 29 december dus misschien nog net in dit jaar zwanger???
Hoop op een gezellige groep die meekletst!!

Aapje

Hoi Aapje,

Ik doe met je mee. Weet niet precies wanneer mijn volgende  NOD is. Mijn vorige cyclussen waren: 47, 34, 37. Ben nu aan de Teunisbloemolie gegaan, hopelijk wordt het dan iets beter te voorspellen. Ik ga uit van zo'n 35 dagen en kom dan op 2 januari uit. Het zou toch leuk zijn om het nieuwe jaar in te luiden met een zwangerschap?!

x Essy

Hoi hoi!

Ik zit ook in ronde 4. Voor ons tweede kindje.

1e ronde was niet raak, maar eindigde in een miskraam...
2e ronde was niet raak
3e ronde was wel raak, maar eindigde wederom in een miskraam...

En nu zitten we in ronde 4.
Ik weet dus nog niet wanneer ik m ´n NOD of ei heb.
Als ik het vergelijk na de miskraam in september, dan zou ik ongeveer begin volgende week m ´n ei hebben. Maar nu heb ik al van dat ander slijm, al twee dagen! Volgens mij ga ik hem deze week hebben.

Maar uitgaande van na die miskraam in september zou ik uit komen op een NOD met ongeveer kerrst!

Hoe is het met de meiden hier?

Groetjes Sientje

hoi hoi..

ik zit in ronde 2 en hoop dat ik gezellig mee mag kletsen. heb 30 december mijn nod. in mijn hoofd al bijna zwanger en weet al hoe ik het iedereen ga vertellen enzo. soms word ik een beetje moe van mezelf.

een vriendin van mij vertelde vandaag dat ze zwanger is(na een miskraam in juli) was echt superblij voor haar. echt vind geweldig word ik in elk geval volgend jaar tante!!
ik dacht gelijk oh leuk stel dat ik ook zwanger word deze maand. dan zijn we bijna tegelijk.
maar goed eerst maar eens flink ons best doen. anders word het niks. ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. jullie zijn al ietsje langer bezig. ik wens jullie heel veel succes en geluk. dat iedereen snel een kindje mag verwachten..

groetjes

Hahaha, Doosje, ik snap helemaal wat je bedoelt met dat je al helemaal in je hoofd hebt bedacht hoe of wat! Echt heel herkenbaar!

Hallo meiden, leuk dat jullie meekletsen. bij mij zijn vanmorgen de rd's begonnen. Was 3 dagen over tijd dus had me er al op ingesteld dat ik zwanger zou zijn. Helaas dus niet.
Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel; we kunnen weer lekker klussen deze maand! ha,ha.
Ik wens iedereen vast veel succes!
Aapje

hoi dames, hier weer even een berichtje van mij.
ik ben erg blij dat ik het (lekker) druk heb tot mijn nod.
wel genoeg tijd om te klussen natuurlijk, maar verder lekker veel aan het werken
en leuke dingen doen. zodat ik er niet te veel mee bezig hoef te zijn.
want dat doe ik nu namelijk wel. ik word er soms stapelgek van. ik wil het zo graag
net als jullie allemaal natuurlijk.
heeft iemand misschien nog leuke tips om mijn vriend met leuke dingen te verrassen? hij houd van lekker eten dus ik kook wel eens uitgebreid..
keer bioscoopje enzo. misschien iemand anders nog leuke dagje uit  of avondje uit  ideeen? vind altijd zo vreselijk wij hangen soms zo op die bank en vallen dan in slaap. tja en zo komen er natuurlijk geen kindjes. dus ik dacht ga gewoon leuke dingen plannen, avondje spelletjes doen enzo. gewoon lekker gezellig, moet ik alleen even leuke spellen kopen. haha..

groetjes doosje

Terug
Bovenaan