op naar ronde 4.....

A

Anoniem

Guest
hallo,
weer niets  van de  maand.
Ik heb veel respect voor de koppels die al heel lang bezig zijn.
Het is nu al iedere keer een teleurstelling, vrienden van ons waren  vlotjes zwanger na 1 à 2 maanden.
Wij gaan naar ronde 4....

veel succes allemaal....en hopelijk zijn we vlug allemaal zwanger....

Groetjes...  

Hoi Sliesje, ik zit in ronde 3 en hoop niet naar ronde 4 te hoeven, maar ja, dat is nog13 dagen afwachten. Ik ben het helemaal met je eens, respect voor iedereen die bezig is, en zeker voor de al wat langer bezig zijnde koppels. Als het in ronde 3/4 al zo heftig is, wat moet je dan wel niet voelen in ronde 15 ofzo? Vreselijk. Ik duim voor iedereen mee!
Jij ook succes en groet!

Hoi Sliesje,

Wij zitten nu ook in ronde nummer 4.
Ik weet hoe het voelt om heel lang er mee bezig.  
In mijn vorige relatie ben ik 4 jaar bezig geweest om te proberen om zwanger te raken. Na 2 jaar heb ik een vroege mk gehad maar daarna niet meer zwanger geraakt.
Heb toen ook nog 3 IUI pogingen gehad maar het was me niet gegunt.  De relatie is overgegaan en nu heb ik een hele lieve man en zijn we nu dus aan het proberen of het ons wel gegunt is samen. Maar het blijft een teleurstelling elke maand maar we hebben nog hele goede hoop!!!

Groetjes Nikita

He sliesje,

Mijn vriend en ik zitten nu in ronde 15.. Ik ben net weer ongi geworden.. Volgende wek gaan we naar de HA voor de tweede keer voor een verwijskaart naar de gyni.. Het wordt er iid niet makkelijker op maar als je eenmaal het punt hebt bereikt dat je naar de HA en gyni gaat vind je weer wat meer rust.. Athans dat is bij mij zo.. Kan natuurlijk niet voor andere spreken.. Ik zelf heb nu wat meer rust omdat ik weet dat we overgaan tot actie ipv alleen maar elke maand afwachten.. Heel veel succes en ik hoop dat het snel voor jullie wil lukken..

Grz phoebe

hey sliesje

hou de moed erin of ga gewoon eens wat ontspannen (naar de sauna ofzo) daar gebeuren er toch altijd leuke dingen (bij mij toch)
Veel succes toegewenst

groetjes sandrine

Terug
Bovenaan