op naar ronde 7

A

Anoniem

Guest
he dames,

morgen was eigenlijk mijn NOD maar ja de rode duivels konden weer eens niet wachten...
ik loop nu ook bij de gyn en heb  al verschillende test gehad.. moet volgende week donderdag voor een baarmoederfoto om te kijken of alles goed is, ik vind het best wel spannend en een beetje eng. het schijnt ook pijn te doen, je krijgt van te voren al een zware pijnstiller mee die je voor de behandeling op innemen..

hopen dat de volgende ronde meer geluk brengt....
mijn nieuwe NOD is op 29 september.

groetjes brigiit ( 1ste kindje ronde 7)

Hoi Brigit,

Ik ga ook ronde 7 in. Maar is het niet zo dat je pas nadat je een jaar ofzo bezig bent pas aan testen e.d. kan beginnen? Zit namelijk zelf ook te denken om naar de HA te gaan en te vragen of we gecheckt ofzo kunnen worden, maar omdat we nog niet zo heel lang bezig zijn ga ik niet.
Succes in ieder geval en ik hoop dat het allemaal goed is.

Groetjes Letta

Hai Letta

Ik was ook verbaasd hoor, toen ik het berichtje van birgit (schrijf je dat wel zo????hahaha) las. Mijn huisarts wil mij ook pas "zien" als ik een jaar onderweg ben. Wel heeft mijn man beloofd om volgende maand te gaan voor een test. (tenzij het al raak is natuurlijk) Dat is minder ingrijpend, dus mag vast wel............

Zowieso moet ik eerst twee maanden een temperatuurlijst bijhouden. Daarna mag ik bij hem komen. Hij weet het dus wel al, en heeft me wel al geadviseerd. Maar ik zou wel blij zijn met een huisarts die al eerder met testen wil beginnen. Hoewel........ik leer wel een beetje geduld te hebben op deze manier.......is niet zo slecht voor mij.......hahahaha

Maar goed, blijkbaar verschilt het dus per huisarts. Wist ik ook niet hoor...

Liefs Annet

he dames,

wij hebben idd een hele makkelijke huisarts, waar ik heel blij mee ben.
de meeste HA zeggen dat je eerst ongeveer een jaar moet proberen..
ik ben zelf heel ongeduldig dus dat kwam mooi uit dat hij wel wou testen. wij zijn zelf gaan vragen voor een sperma test  omdat mijn vriend het gevoel had dat het aan hem ligt dat ik niet zwanger werd.

vandaar dat ik nu al bij de gyn loop.....

succes ermee

groetjes brigit

He Brigit,

Nou dat is lekker zo'n HA. Ik hoop dat de mijne ook zo is. Zit nog niet zo lang bij deze en hoef gelukkig nooit te gaan. Succes ermee!!

En Annet, wat heeft jouw HA je verder geadviseerd? En waarom denkt je vriend dat het aan hem ligt? Als je er niet op in wil gaan snap ik dat hoor, maar ik vraag het even, omdat mijn vriend ook het idee heeft dat het aan hem ligt.

Groetjes Letta

Hoi Letta

Het is niet echt zo dat mijn man (ja het begint nu te wennen) denkt dat het aan hem ligt, maar bij een man is de eerste test gewoon wat makkelijker. Hij gaat dan dus eerst.
Verder heeft mijn huisarts niet zo heel veel gezegd. Alleen gaf hij me mee dat die tarwekiemolie enzo geen zin heeft als je regelmatig bent. Dat slik ik dan dus ook niet.
Ik moet gewoon twee maanden tempen, en dan mag ik naar hem toe. (hoop dat het niet nodig is, had vandaag een beetje bloed verloren en hoop heeeeeel stiekem op een innesteling)

Hoop zo je vragen beantwoord te hebben.
Liefs Annet, ronde 8
P.s. ik heb wel stiekem twee maandjes erbij verzonnen, want bij hem moet je ook een jaar bezig zijn.....

He Annet,

Ik zat er ook aan te denken als ik naar de HA zou gaan, om ook te zeggen dat we al iets langer bezig zijn .

We zitten nu in ronde 7. Ik ben in maart gestopt met de pil. Mijn vriend heeft gewoon het gevoel dat het aan hem ligt. Bij hem is namelijk een aantal jaren geleden 1 bal weggehaald. Maar in principe zou dat niets uit moeten maken.
We gaan nu ook beter opletten met klussen. Weet ongeveer wel wanneer mijn vruchtbare periode is, maar niet precies. En we willen het klussen ook nog leuk houden dus zijn niet al te precies ermee. Maar nu vinden we het toch wel lang gaan duren, dus gaan beter opletten en ik wil volgende maand wel naar de HA gaan. Ben benieuwd wat hij zegt.

Ik hoop voor je dat het innesteling is. Ik ga voor je duimen!!!!!

Groetjes Letta

Terug
Bovenaan