Op naar ronde 7

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Ik ben dus vandaag ongi geworden.... Wel weer gewoon op tijd. Dwz op dag 25.
Dat is dan wel weer positief. Maar ik begin wel een beetje de hoop te verliezen.
Ik weet dat anderen al veel langer bezig zijn, maar toch.. Gevoel kun je nu eenmaal
niet uitschakelen.
Ach, morgen gaat het vast wel weer. Heb ik ook minder buik en rugpijn en dan gaan
we gewoon weer verder waar we gebleven waren.

ALLE ZWANGEREN GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN!!!
Ik kom hier bewust niet zo heel veel meer dus ik weet niet precies wie er zwanger is.
En de anderen die ook nog niet zwanger zijn. Heel veel succes!!!!
Veel liefs Melanie

hoi Meltje,
balen zeg voor je, maar kop op het komt echt wel goed, ik weet dat als je eenmaal samen hebt besloten om een kindje te krijgen je liever gisteren zwanger bent dan morgen maar de natuur kan je niet dwingen.
dus, stuur die rode duivels snel weg en ga er voor!!!

Wees maar blij dat je cyclus 25 dagen is! Ik zit meestal op 35/36 dagen! Ik wens je natuurlijk heel veel succes met het zwanger worden!

Ik zit in de 4e dag van mijn ongi, dus ik moet nog 31 dagen wachten voor ik weer een beetje weet hoe het er mee staat. Spannend steeds weer he? Deze maand ben ik begonnen met temperaturen, steeds 36,1/36,3. Hopelijk schiet ie straks omhoog en komt ie niet meer omlaag!

Groetjes,
Marian

Hoi Melanie,

Jammer dat het niet raak was. Eerst dat ellendige wachten en dan die stomme rode duiveltjes. Snap wat je bedoelt. Stiekem hoop je iedere ronde dat het raak is. Heel veel succes in de volgende ronde!!

groetjes Ilona

Terug
Bovenaan