Op naar ronde 8.....

A

Anoniem

Guest
 Hey Meiden,

Mijn NOD was op vrijdag 23 September.. Maar helaas vandaag zijn de rode duivels weer doorgebroken! Ik heb mij zelf weer lekker in de maling genomen deze maand met mijn zgn zwangerschapsverschijnselen... misselijk sóchtends en sávonds..
IK weet het ook allemaal ff niet meer... Deze maand ga ik echt proberen er niet zoveel mee bezig te zijn(maar dat zeg ik elke maand weer)..
Op naar ronde 8 alweer...Iedereen veel suc6 met Zwanger worden..

Liefs een gefrustreerde Bella

He Bella,

Kop op meid je bent niet de enige die zich voor de gek laat houden.
Ik neem me ook elke maand voor er niet zo op te letten en er niet op te tellen dat het lukt......... maar ja als je iets graag wil en het lukt niet dan heb je toch even zoiets van hé verdorie.
Op naar de volgende ronde veel plezier hebben samen en dan zul je zien dat het wel lukt!!

Succes gr Ilona.

Geef de moed niet op!
Ik was ook pas in de 8e ronde zwanger.
Helaas in een miskraam geeindigd en daarna weer in ronde 7.

Nu alweer bijna 17 weken zwanger!

X

Hey Mandy en Ilona..

Bedankt voor jullie reactie!! We hopen maar dat het in ronde 8 dan eindelijk RAAK is..
En Mandy ff een vraagje: Hoe lang was jij aan de pil geweest toen het uiteindelijk toch raak was in ronde 8? En hoelang duurde het naar je miskraam toen je daarna zwanger werd?? En natuurlijk van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap nu!!!

Liefs Bella

Hi,

Ik ben denk ik toen ik 15 was met de pil begonnen, en toen ik 23 was gestopt.
Dus zo'n 8 jaar.
Toen we na 8 rondes eindelijk een hele lichte positive zwangerschapstest hadden waren we blij, maar helaas ging het in +/- de 5e week al mis. Ik had een redelijk onregelmatig cyclus dus hoever ik precies was weet ik niet.

Na 7 rondes was ik eindelijk weer zwanger.

We zaten al bij de gynaecoloog om te vragen waarom het steeds zo lang duurde en toen waren we toch weer zwanger!

x

Kop op! Er komt een tijd dat het raak zal zijn! Ze moeten elkaar net treffen hè?! Dat de natuur  zo'n ei  niet ietsje meer tijd heeft kunnen geven...
Heb je al een ovulatietest geprobeerd?

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan