Op naar ronde 9!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik volg jullie verhalen vaak op dit forum. Mijn vriend en ik willen ook zwanger worden maar het lukt nog niet zo. Zitten nu in ronde 9... Voorheen dacht ik geen behoefte te hebben aan een forum, maar nu een zwangerschap zo lang op zich laat wachten wil ik al deze ellende wel delen.  Iedere maand is het weer een teleurstelling! Ben bijna 28 dus nog jong en we hebben nog tijd, maar het valt toch weer tegen iedere maand. Heb afgelopen maanden vaak op dit forum gekeken naar jullie verhalen  maar wilde er niet te veel mee bezig zijn. Nu merk ik dat je er toch constant aan denkt en het beter is het te delen!

Een tip voor meiden die inzicht willen hebben in hun cyclus en lichaam: de persona. Super handig computerding dat eigenlijk gemaakt is om niet zwanger te worden, maar het geeft je eisprong weer dus je weet precies wanneer je vruchtbaar bent! Zijn er nog andere meiden die hier ook gebruik van maken?

Groetjes Billy

hoi billie,

ik kan me goed voorstellen dat je helemaal gek wordt vanwege het grote verlangen....ik bedoel 9 maanden is ook best lang hoor.
ik zit nog maar in de 2e ronde en wordt nu al helemaal hotel de botel van het wachten....

daarom is het zo fijn zo'n forum , kan je lekker je ei kwijt en het is ook nog eens reuze gezellig en mega verslavend!!

dus welkom en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van je eigen kleine wondertje...

liefs bri

Terug
Bovenaan