op naar ronde2 wie ook!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden ik ben helaas 1 feb ongi gew zouw pas min NOD dag hebben op 6 feb hebben ik snap er niks van ben 1 jan gestopt met de pil 3 jan ongi en 9 jan de laastedag ongi gew. BAH BAH!!1en nu weer ongi deze keer is het wel heel heftig veel buikpijn en rugpijn en heel veel bloedverlies wie had daar ook last van de tweede keer??? groetjes xxxxxx jes springkikkertje

hey meid, jammer.

Mijn NOD is as dinsdag, maar ik werd vanochtend wakker met een koortslip en meestal is dat een teken dat mijn ongi eraan zit te komen... zucht. Als dat zo is mag ik met je mee naar ronde 2.

Hoi,

Ik ben in juli 2007 gestopt met de pil en vanaf oktober aan het proberen zwanger te worden. Mijn cyclus zit elke maand rond de 29 dagen (soms 27 en maximaal 30). De eerste maanden had ik weinig last van mijn ongesteldheid, maar de laatste 2 maanden voel ik mij flink beroerd. Ik heb mijzelf wijsgemaakt dat dit komt omdat mijn lichaam nu helemaal ontpilt is en ik vast snel zwanger ga worden, haha. Ik heb wel bij meer mensen in mijn omgeving gehoord dat ze, naar mate ze langer met de pil gestopt zijn, meer last hebben van hun ongesteldheid.

Succes de volgende ronde!

Groetjes Gouk

Terug
Bovenaan