op nacontrole geweest

hoi hoi

vandaag moest ik voor nacontrole naar het rijnstate ziekenhuis in arnhem......
had een afspraak met dr Aarts, een hele jonge arts van denk rond de 30??? vast niet veel ouder zal hij zijn
het eerste wat hij vroeg/zei toen ik binnen kwam was : u ziet er goed uit maar voelt u zich ook zo goed???
jahoor zei ik, ik voel me hartstikke goed!!
de nacontrole was dus helemaal super!
ben 13 kilo kwijt en voel me gewoon super....
heb wel aangegeven dat ik het hongergevoel sneller terug krijg en dat ik ook het idee had dat ik weer wat meer kon eten dan in het begin
volgens dr Aarts was dit heel normaal,
doordat de zwelling weg is van mijn maag van de operatie en mijn maag went aan het beetje eten natuurlijk...... ook vroeg hij of ik een afspraak had gekregen van het NOK in hilversum om het bandje te laten bijspuiten want zodra je dat gevoel krijgt van honger en meer eten wordt het dus tijd om het bandje op te spuiten.....
nee , ik had geen afspraak gekregen en dit vondt de arts niet kunnen, want na 4 weken hoorde ik een afspraak van het NOK te krijgen en we zaten nu op 8 weken dus daar ging hij even een mailtje over sturen en hij vroeg mij of ik het graag vandaag wou laten opspuiten of wou wachten op het NOK.....
nou dan liever vandaag natuurlijk!!
dr Aarts heeft flink gevoeld en gedrukt op het bijspuit bakje te vinden en hij had het wel gevonden en heeft 3x geprikt maar kwam steeds tegen het bakje aan maar later heeft hij een Verpleegkundige erbij gehaald en deze spoot in 1x goed....
dus ik ben bijgespoten, moest 1 glas water leegdrinken en als dit goed ging was het alweer klaar!!
en natuurlijk ging dit goed
dus ik kan vanaf nu weer minder eten, ben weer sneller zat en minder honger
nou helemaal geweldig toch!!!
moet pas met 1 jaar terug komen bij dr Aarts
dus ik ben weer tevreden!!!
en laat het afvallen maar weer lekker gaan..... ben beniewd wat de weegschaal volgende week zal aangeven

liefs ilona

Hoi Ilona,

Tuurlijk ben je trots! Dat mag ook wel!! Dit is iets waar je zolang op gewacht heb, en dat nu resultaat bied. Echt top meid!! Ken me goed voorstellen dat je beter in je vel zit... Weet wat t is als je een paar "pondjes" meer weegt...

Houden zo hé!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan