Op natuurlijke manier zwanger raken tijdens ivf/icsi behandeling

<p>Hoi allemaal, </p><p>Graag zou ik eens willen weten of er hier misschien mensen zijn die toch op een natuurlijke manier zwanger zijn geraakt maar ook bezig zijn of zijn geweest met ivf/icsi behandelingen.</p><p>Wij hebben een dochter dankzij ivf, maar je hoort of leest wel eens dat het toch kan dat je daarna bijvoorbeeld spontaan zwanger raakt als je voor een 2e gaat. </p><p>Groetjes Karin </p>

Dit gebeurt inderdaad wel eens. Persoonlijk ken ik al 3 vrouwen waarbij dit het geval is geweest. Waarvan twee vrouwen hun eerste kind aan de hand van ivf kregen en de tweede zwangerschap meteen raak was bij de eerste ronde. De derde heeft twee kinderen aan de hand van ivf en de derde was een grote verrassing!

Bedankt voor jullie reacties :)W
ij mogen in januari weer voor een terugplaatsing van een cryo. Deze maand kon dat niet ivm de feestdagen dus zijn we zelf aan de ovulatietesten gegaan en aan het klussen geweest...nu d8 ik dat afgelopen maandag m'n menstruatie was begonnen omdat ik een beetje bruinig bloed verloor en soms heel lichtjes rood. Maar die hele dag was er eigenlijk vrij weinig, en gister ook niks meer. Gisteravond had ik echt zo'n ongi gevoel alsof het zou gaan beginnen maar nee tot op heden niks. Daarom vraag ik me echt af van........ Zou het toch gaan gebeuren dat het op de natuurlijke manier lukt?? 

Terug
Bovenaan