op ons gemak vandaag.....

A

Anoniem

Guest
Aangezien de kids er gisteravond pas om 20.45!!!!! (normaal om 19.00 uuur) inlagen doen we vandaag maar lekker op ons gemak. Lekker, niks moet vandaag! Het is koopzondag hier in het winkelcentrum, 5 min. lopen, en daar gaan we even naartoe omdat patrick een cadeautje krijgt (gisteren heeft hij voor het eerst sinds 2 jaar niet gegild tijdens het knippen!!! dat verdient een cadeautje!)
Ik werd wakker om 7.45 uur en alles was natuurlijk nog stil. Alles in diepe slaap. Ik dacht ik sta lekker op, verwarming beneden aan, kerstlichtjes aan, kopje thee en 3fm serious request op tv. Heerlijk.
Ik had de babyfoon van de oudste aangezet (als er iemand nu wakker zou worden is hij het). En ja hoor, net hoor ik heel zachtjes de deur opengaan (de klink staat omhoog, op zich krijgt hij die deuren gewoon open, maar zijn slaapkamerdeur krijgt hij pas sinds deze week open, dus komt hij heel voorzichtig naar beneden) en ja hoor, daar kwam hijn hoor. Ik naar boven (voordat alles wakker is), maar hij wou bij papa gaan liggen (ja, die had ie een paar dagen niet gezien, logisch dus).
Nu, 5 min. later, komt ie toch maar naar beneden 'mama knuffelen'. Dus ik ga maar weer uitloggen en genieten van deze dag.........heerlijk, niet sjouwen!

x miranda

ps. zo zie je dus dat bij ons de logica niet opgaat; ze liggen later in bed dus zullen ze wel uitslapen!! NOT!

Nou ja zeg, Ilona is ook al wakker!!!! Ik kan aan het werk en ga dus nu echt uitloggen!

Hoi hoi,

Heerlijk hè zo'n dag van niks hoeven.....
Hier kunnen we dan allemaal collectief in onze pyjama blijven lopen. Helaas zit dat er voor ons niet in vandaag. Ik moet naar een verjaardag straks en ook nog even langs mijn oma. Verder ligt er nog een bult was die weggewerkt moet worden (misschien haal ik mijn man wel over, dan hoeft hij niet mee naar die verjaardag, maar dan moet hij wel de was wegwerken).

Had je oudste (Patrick toch?) laatst inderdaad nieuwe schoenen nodig?
Ik ga zo een topic openen over mijn schoenen dilemma met Bas....

Groetjes, Karin

PS: Jammer hè dat kinderen niet uitslapen nadat ze een avond laat naar bed gaan. Dat werkt bij ons ook al nooit. Eva heeft vanmorgen wel uitgeslapen (vast al een vakantie ritme), maar Bas was gewoon om 7.15 uur wakker. Hij heeft nog een uurtje in zijn bedje zitten spelen met de bak blokken die hij van mij gekregen had.

Terug
Bovenaan