Op pad met een ondernemende dreumes?

Hoi hoi,

Zoals sommige wel weten is Myrthe een aardige ondernemende dreumes. Heerlijk alles ontdekken en bekijken.
Doen jullie ook al iets om waarop naam en telefoonnummer staan?
Nu heb je bij Prenatal wel polsbandjes waar je eventueel naam en telefoonnummer op kan zetten, maar deze is eenmalig bruikbaar.
Wij hebben nu eentje van infoband. Deze kan je meerdere malen gebruiken met hele leuke en vrolijke dessigns.
Ik vind ze onwijs handig en dacht misschien een tip voor jullie?

Liefs Irene

Hoi Irene,

Minoux is ook lekker ondernemend hoor. Die loopt al een tijdje en zit ook liever niet meer in de wagen.
Maargoed, daar gaan we natuurlijk niet altijd in mee, want lopen is niet altijd een succes. (dan neem je meteen heel wat meer spullen mee uit de winkel, haha) Weglopen doet ze dan weer niet, want ze blijft dan toch wel erg graag bij mama.

Over die bandjes. Ik gebruik ze niet, maar ik zag er in het tijdschrift van Jonge Ouders van alles over staan over dit soort dingen.

Spullen merken: www.goedgemerkt.nl
Plaktattoos met tel.nrs: belmijnmama.nl
buttons en hersluitbare bandjes: weethoeikheet.nl
naamplaatje van tagcompany.nl

En wat ik zelf heel leuk vind: een ketting met tel.nr. van papa of mama. Alleen terwijl ik dit opschrijf, bedenk ik me wel, dat ze die ketting dan niet moeten kunnen aftrekken.

Nou, misschien hebben anderen ook wat aan deze sites?

Groetjes, Bianca.

Wij hebben zo'n metalen plaatje aan een ketting laten maken. Dat was toen een aanbieding waar die felicitasdame mee kwam...... van zo'n babydoos remember. We hebben de ketting dus al heel lang in huis. Jasmijn loopt nog niet dus we hebben hem nog nooit gebruikt. Als ze straks wat ouder is en we gaan naar bijvoorbeeld het strand of de linnaeushof (ik noem maar wat....) dan zal ik hem denk ik wel om doen.

X Trudi

@ Emmy,

Die polsbandjes van weethoeikheet zijn dezelfde van infoband.com. Wel grappige dingen vind ik dat.
En handig, we hebben er eentje en ook al moest Myrthe er even aan wennen, ze krijgt hem niet af.
Ze blijft tot nu toe wel redelijk bij mij in de buurt, ook al interresseert het haar niets als ik een hoek omga en zij iets leuks ziet.
Ik vond het tijdens ook weekendje in Parijs (nou ja niet ín Parijs maar voorstadje van) wel een prettig idee. Had onze telnummers, haar naam en nationaliteit erop gezet.

Liefs Irene

Ha Irene, hier wel een eigenwijze dreumes, maar nog niet zo ondernemend..... hoewel: als het aan haar ligt, kruipt Leah gewoon over de meest scherpe stenen..... maar ze zit dus nog erg veel in de wandelwagen/buggy. Dat pikt ze nog. Ze wijst wel continu en houdt hele 'verhalen', vooral auto's en dieren zijn favoriet! Als wij met onze 4 koters naar een dierentuin of pretpark gaan, dan schrijf ik altijd met watervaste stift (ja, is ff boenen als ze daarna in bad gaan) onze mobiele telefoonnummers op hun arm. Maar hoop dat er nooit iemand gebruik van hoeft te maken.... lijkt me zo eng, als je kind kwijt is. Ik las onlangs ook weer dat er zo veel kinderen op het strand kwijt raken, daarom gaat de reddingsbrigade polsbandjes uitdelen op de stranden. Ik zou een hartverzakking krijgen als ik Leah op een vol strand kwijt zou zijn. Ook de grotere kinderen wel, maar die redden zich al beter en kennen de gevaren van de zee bijvoorbeeld al beter. Nou, een heel verhaal.....

Daniel is wel ondernemend in de zin van´ alles bekijken, aanraken en graag heen gaan.
Hij is alleen wel heel makkelijk, als wij doei zeggen en ons omdraaien en een paar stappen de andere kant op doen, komt hij weer hard terug gelopen.

liefs marina

Terug
Bovenaan