Op stap met een dreumes, stedentrip

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen, ben nieuw hier en zou graag advies hebben over een stedentrip met een dreumes. Wij kunnen naar Londen met onze zoon maar we vragen ons ook af wat zo'n klein mensje er aan heeft. We zijn uitgenodigd, het is een familietrip en we verblijven dan in een hotel. Heeft iemand ervaring met een kind van 14 maanden een weekendje weg te gaan naar een grote stad?
Groet, Marianne

hallo

Nee geen ervaring mee maar wij gaan in dec wel 2 hele dagen en een nacht naar BRussel.
Hebben er bewust voor gekozen MErel naar opa en oma te doen. Ze is ook 14 mnd en ik denk dat ze tijdens zo een uitje er zelf maar weinig aan heeft en je er zelf meer "last" van heb.
Ben je toch gedwongen om om uiterliijk 19.30 weer op de hotelkamer te zijn.
Nee hoor wij gaan er gewoon twee heerlijke dagen voor onszelf van maken.
En opa en oma ook helemaal blij en MErel toch nog in een vertrouwde omgeving

hoewel ik nu al weet dat ik haar vreselijk ga missen en opa en oma ga dwingen te bellen als ze 's avonds eenmaal slaapt
Als ik zelf moet bellen wordt ze misschien wakker dus ik heb een goed dreigement.

Geen ervaring met grote stad, wel met stedentrip.

Wij zijn in de zomer een weekeindje naar Breda geweest. Op zich was het wel goed te doen. Alleen bij het boeken van het hotel, hadden we niet echt rekening gehouden met de kinderwagen. Het was een hele stijle, smalle trap en moesten dus eerst met kind naar boven, daarna moest mijn man de kinderwagen in onderdelen gaan halen, en de koffers. Het was niet echt een kindvriendelijk hotel ook.

Verder hebben we gewoon lekker gewinkeld en gewandeld. Eline heeft daar redelijk goed geslapen!

Hihihihi, sorry maar moet even lachen om het verhaal van Moonpoontje! Zo grappig van die situaties dat je loopt te "sleuren" met spullen. Wij hadden dat ook toen mijn broer een kraamreceptie gaf in een strandtent. We moesten een hoge steile trap op (op de zeedijk) en daarna die trap weer af. Het waaide enorm. In die strandtent heeft onze dochter geen een keer in de wagen gezeten... en daarna moest ie weer helemaal de dijk over getild. Maar dit verhaal vond ik nog grappiger omdat de wagen echt in onderdelen naar boven moest worden gebracht... hihihihi. (Moonpoontje ik hoop niet dat je het erg vind dat ik er even om moest lachen, het is niet verkeerd bedoelt).

Nou mijn reactie op het echte berichtje:
Ik zou mijn dochter niet meenemen een weekend voor een stedentrip. Het hangt er wel vanaf wat je gaat doen. Als je echt de hele dag op pad gaat om de stad te bezichtigen en 's avonds uit eten wil gaan dan zou ik haar zeker niet meenemen. Het is maar een weekend en dan heeft ze het net zo naar haar zin bij opa en oma is mijn mening. Als je in het hotel blijft en alleen 's middags even de stad in gaat dan zou ik haar wel meenemen.

Succes met het maken van je keuze!
Groetjes Babybelle

quote: babybelle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 19:50:58'));

Hihihihi, sorry maar moet even lachen om het verhaal van Moonpoontje! Zo grappig van die situaties dat je loopt te "sleuren" met spullen. Wij hadden dat ook toen mijn broer een kraamreceptie gaf in een strandtent. We moesten een hoge steile trap op (op de zeedijk) en daarna die trap weer af. Het waaide enorm. In die strandtent heeft onze dochter geen een keer in de wagen gezeten... en daarna moest ie weer helemaal de dijk over getild. Maar dit verhaal vond ik nog grappiger omdat de wagen echt in onderdelen naar boven moest worden gebracht... hihihihi. (Moonpoontje ik hoop niet dat je het erg vind dat ik er even om moest lachen, het is niet verkeerd bedoelt).

Nou mijn reactie op het echte berichtje:
Ik zou mijn dochter niet meenemen een weekend voor een stedentrip. Het hangt er wel vanaf wat je gaat doen. Als je echt de hele dag op pad gaat om de stad te bezichtigen en 's avonds uit eten wil gaan dan zou ik haar zeker niet meenemen. Het is maar een weekend en dan heeft ze het net zo naar haar zin bij opa en oma is mijn mening. Als je in het hotel blijft en alleen 's middags even de stad in gaat dan zou ik haar wel meenemen.

Succes met het maken van je keuze!
Groetjes Babybelle

Nou, maakt niet uit dat je erom moet lachen. Dat moesten wij zelf namelijk ook!!

Terug
Bovenaan