op t potje....

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!!!

jaja wij zijn aan t oefenen om op t potje te......

ennnnnnnnnn...... 1x raak!!! jeee groot feest!!! hahaha

xx wen mv tycho

Haha wat schattig! Nou als je het lukt..heb ik hier een bijna 3 jarige in de aanbieding die nog steeds niet zindelijk is!

hoi hoi

jeetje dat is snel.........wat knap joh!!!!

ehh ik hou het nog maar even bij de luiers....

liefs tobi

Jemig Wat snel???
Maarre...wel knap zeg!

Liefs Annet
(ook voorstander van luiers op dit moment..)

Kan dat al zo snel?
Ik dacht dat je tot 2 jaar wel aan de luiers vast zat! Ik zie Kian dat nog niet doen...haha
Maar goed hoor!
Liefs Nelleke

Hoi Wendy!

Super joh! Ik vind het een goed idee en denk dat wij dat ook maar gaan doen zodra Isa goed kan zitten (en daar maakt ze op het moment nog geen aanstalten toe helaas).

Grtz. Poppetje71

Zindelijk worden kunnen kinderen pas rond 1,5 a 2 jaar. Eerder kunnen ze hun plas nog niet ophouden ivm de spieren in de blaas.

Ik ga er maar even vanuit dat het voor de gein bedoeld is. Wel een erg leuke foto hoor.

Ik heb een bijna 3 jarige die er nog helemaal geen zin in heeft om zindelijk te worden. Een potje of een wc-verkleiner, het kan hem allemaal nog niet boeien. Tja, en als ik hem op het potje krijg, zit hij zo te persen totdat er uiteindelijk 3 druppels uitkomen. Dat kan volgens mij ook niet echt de bedoeling zijn. Nou ja, over een paar maandjes kan hij lekker in een onderbroekje buiten lopen/spelen en is het waarschijnlijk zo gepiept. Beter later zindelijk  maar blijvend dan vroeg zindelijk en een terugval....

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan