op test na paar uur toch een streepje

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik heb gisteren een test van de kruidvat gedaan (die van 2 voor 4,99) en hij was negatief maar een paar uur later was en ineens heel in de verte toch een vaag streepje te zien, vanmorgen weer getest en weer negatief nu na een paar uur weer heel in de verte een streepje te zien, wel nog minder zichtbaar als de test van gisteren. wat denken jullie??

gr. Jolanda

Ow, wat spannend! Misschien is het hcg nog niet duidelijk genoeg aanwezig? Ze zeggen wel dat het resultaat na een bepaalde tijd niet meer geld. Over een paar dagen nog een keer testen. Ik hoop dat het dan positief is!!

Liefs

In de meeste testen staat dat je na 5 minuten niet meer mag aflezen dus denk dat dat de reden is. Zou er niet op rekenen idgv!
succes
xxx

Ik zou er ook niet al te zeeer op rekenen hoor! Al hoop ik natuurlijk wel voor je!

Ik zou er ook niet al te zeeer op rekenen hoor! Al hoop ik natuurlijk wel voor je!

ik denk dat je niet zwanger bent, er stata duidleijk op dat hij na een half uur niet meer te lezen isdit heeft een reden er verandred dan iets met de urine hierdoor kan er toch een streepje ontstaat dat er niet moet zijn. niet van uit gaan dus.

ik denk dat je niet zwanger bent, er stata duidleijk op dat hij na een half uur niet meer te lezen isdit heeft een reden er verandred dan iets met de urine hierdoor kan er toch een streepje ontstaat dat er niet moet zijn. niet van uit gaan dus.

Ik denk van wel maar dat ie pas over een paar dagen echt positief is.

Terug
Bovenaan