op test na paar uur toch een streepje

ik heb gisteren een test gedaan van kruidvat(die van 2 voor 4,99) die was negatief maar een paar uur later was er in de verte toch een licht streepje te zien en vanmorgen weer een test gedaan die was ook negatief en nu na een paar uur weer in de verte een licht streepje, wel nog lichter dan die test van gisteren, wat denken jullie?

gr jolanda
 
Volgens mij staat er op de gebruiksaanwijzing dat je de uitslag binnen 10 minuten moet aflezen. Daarna is de uitslag niet meer geldig omdat deze kan veranderen op de test.. ( Ik heb clearbleu gebruikt en daar stond dat)
 
Volgens mij staat er op de gebruiksaanwijzing dat je de uitslag binnen 10 minuten moet aflezen. Daarna is de uitslag niet meer geldig omdat deze kan veranderen op de test.. ( Ik heb clearbleu gebruikt en daar stond dat)
 
Kan de andere reacties niet lezen dus misschien is het al eerder gezegd, maar op de bijsluiter staat dat je na een half uur ofzo niet meer naar de test moet kijken omdat de uitslag dan niet meer betrouwbaar is. Dus zou deze uitslag van een paar uur later niet al te serieus nemen. Misschien morgen nog een keer een poging?
Good luck!
 
Kan de andere reacties niet lezen dus misschien is het al eerder gezegd, maar op de bijsluiter staat dat je na een half uur ofzo niet meer naar de test moet kijken omdat de uitslag dan niet meer betrouwbaar is. Dus zou deze uitslag van een paar uur later niet al te serieus nemen. Misschien morgen nog een keer een poging?
Good luck!
 
hoi,
ik heb het ook gehad met de kruidvat test.
maar was toch niet zwanger werd de volgende dag ongesteld.
maand later had ik nog 1 liggen,kreeg weer lichte streep maar wel gelijk.toen heb ik nog een digitaal cb er tegen aan gegooid en toen was het wel zo.
misschien paar dagen wachten,misschien zijn de hormonen nog niet sterk genoeg.
moet zeggen dat die testen wel erg snel reageren.
ik kreeg met 3,5 week al positief cb test.
gr marjan
 
hhm dacht eigenlijk dat als je niet zwanger was je nooit een licht roze streep te zien kreeg.
Misschien moet je dan maar CB morgen kopen en heb je duidelijkheid.
Hoop voor je dat het positief uitpakt.
 
Terug
Bovenaan