Op vakantie 2e trimester

<p>Hi ladies,</p><p>Zijn er dames die tijdens hun 2e trimester op vakantie zijn geweest (met het vliegtuig) hoe ervaarde je dit? Any tipss?</p><p>Er staat namelijk al voor dat ik wist dat ik zwanger was een zonvakantie gepland naar Curacao maar nu lees ik vervelende dingen op i-net ivm zikavirus dat Curacao ook onder een ‘risico land’ valt wat betreft de zika mug. It kinda scares me :(</p>

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en niet naar een zika-land op vakantie gaan.
Ik zit zelf ook in mijn tweede trimester, en wij willen naar Griekenland gaan.

Hi! Ik zou ook niet naar een risico land gaan. Je zou kunnen proberen de reis om te laten boeken? Ik heb eerder van iemand gehoord dat dit is gelukt. Gewoon bellen en je verhaal doen. Misschien heb je geluk en kun je straks zonder zorgen genieten van een heerlijke vakantie.

Ik zou Curacao gezien zika idd mijden. 
Vliegen kan prima met het 2e trimester. Ben zelf met 21 weken naar Boston gevlogen (was voor t werk). Dat was nog goed te doen. Had wel bewust een stoel met extra beenruimte genomen, zodat ik genoeg ruimte had om mijn benen te bewegen. 

Haay! Wij zijn afgelopen maart naar de Dominicaanse Republiek gevlogen in mijn 2e trimester. Óók een land met Zikavirus waarschuwing. Bepakt met muggenspray en van die armbandjes hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Je moet echt doen waar je je goed bij voelt. Bij ons heeft het goed uitgepakt . En wat vliegen betreft, dat ging prima! Heb nergens last van gehad. Fijne vakantie in ieder geval, waar het ook mag zijn ;)

Een zika land zou ik idd niet opzoeken. 
Wij gaan over 2 weken ben dan 27 weken op vakantie weekje naar Cyprus ben benieuwd.
Verwacht dat het wel goed gaat aangezien ik tot nu toe een heerlijke vlekkeloze zwangerschap heb ;) 

Terug
Bovenaan