Op vakantie en melk

Hoi,

Nog 5 daagjes werken en dan gaan we op vakantie!! JOEHOE!!
Heb er heel veel zin in

Alleen zit ik nog met het melk drinken van Lindy...
Ze drinkt nu gewoon halfvolle melk  maar wat doe ik in Menorca??

Hebben ze daar ook halfvolle melk, en lust ze dat dan?
Of zal ik poedermelk meenemen? Dat is al wel weer een poos geleden, maar denk dat ze dat nog wel lust.
Lindy houdt heel erg van melk, zeker voor het naar bed gaan. Dus we kunnen echt niet zonder!!

Wie weet raad?

Sannemams

Hey,sannemams, paar maanden geleden had ik dit 'probleem' ook en toen had ik voor de zekerheid de houdbare melk meegenomen,2 pakken. Maar ik heb in Griekenland en Oostenrijk gewoon in de supermarkt verse melk gekocht en dat ging gewoon op!! Je had daar ook gewoon de keus tussen halfvol en volle melk.
Fijne vakantie he...GENIETEN!!!!
Gr. Syl

Hai Sannemams,

Wat leuk dat jullie bijna op vakantie gaan, echt lekker!
Wij zijn vorig jaar met Tara naar Koerdistan gegaan, ze was toen net 13 maanden oud, en ik nam voor de zekerheid 1 ongeopend pak Friso mee en verder best veel melkpapjes (die van 250 ml per pak met o.a. de smaak vanille), onze koffers waren er heel zwaar door geworden, haha.
Helaas was het uiteindelijk niet genoeg en in Koerdistan kochten we poedermelk van Nestle en ook van Nido, maar dat lustte Tara niet. Ze mocht volgens het cb al gewone melk, maar dat gaf ik haar pas toen ze 18 maanden was. 'Gelukkig' waren het maar 2 dagen waarop ze haar vertrouwde melk niet kreeg .... (ook al was het eigenlijk slecht)
(Half)volle melk zal in andere landen denk ik wel zo'n beetje hetzelfde smaken, ik hoop dat het geen probleem wordt.
Veel plezier in ieder geval!

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan