op vakantie geweest

A

Anoniem

Guest
wij hebben onze eerste vakantie gehad met zijn vijfjes...
In de caravan op een camping in Callentsoog grenzend aan de speeltuin.
De twee oudste vonden het dus geweldig.

Chris vond het ook prima, maar na een paar dagen merkte ik wel dat hij mopperig werd en minder kon hebben.
Hij heeft het het beste als we in een vast ritme leven (zoals elke baby)...ja, dat was nogal weg. Ik probeerde voor hem wel zijn tijden aan te houden, maar de rest van het gezin leefde in het zonnetje...dus laat naar bed, later wakker worden...
Chris werd 's nachts nu wakker en had meer trek in melk. Wat hij geweldig vond om op het grote bed in de caravan te rollenbollen. gieren van het lachen doet hij dan.

Toen we thuis kwamen begon hij keihard te lachen.
Hij bleef om zich heen kijken en toen ik hem in bed lag, begon hij
te giechelen en was zo in dromenland....
Was zo mooi om te zien, hoe blij hij was om in zijn eigen huis te zijn!

Het is dus heerlijk om op vakantie te zijn, maar ook erg vertederend om hem weer in zijn eigen omgeving te zien.

pas

Klinkt lekker. Op de camping in het zonnetje!
En knap he dat ze thuis weten dat ze dan 'thuis' zijn.
Tyche kan ook zo glunderen als ze weer gewoon thuis is. En dit al na een dagje weg...

Nu de was doen enzo zeker? (nadeel van vakantie)

Blij dat je het leuk hebt gehad!!

Oh heerlijk op vakantie....en zo te horen hebben jullie he leuk gehad. Wel grappig dat Chris zo blij is om weer thuis te zijn. Merk je dat hoe klein ook ze echt wel weten waar ze wonen.

Klinkt heerlijk, vakantie in de zon! Hopelijk hebben wij het ook zo fijn. Wij gaan in de loop van volgende week met de tent weg, ik ben erg benieuwd wat Thom er van gaat vinden.
Groet mv Thom

Heerlijk,zo'n vakantie.Fijn dat jullie het goed hebben gehad en leuk dat je er weer bent.
Wat grappig dat Chris het merkt dattie weer thuis is,geeft wel een goed gevoel denk ik.
Liefs Kitty en Tess.

Heerlijk met zn alle genoten!
Welkom terug hier
En eehhhhhh waar blijven de foto's

hey,
fijn dat je z,on lekkere vakantie hebt gehad,even er tussenuit he
groetjes piewie

Terug
Bovenaan