A
Anoniem
Guest
wij hebben onze eerste vakantie gehad met zijn vijfjes...
In de caravan op een camping in Callentsoog grenzend aan de speeltuin.
De twee oudste vonden het dus geweldig.
Chris vond het ook prima, maar na een paar dagen merkte ik wel dat hij mopperig werd en minder kon hebben.
Hij heeft het het beste als we in een vast ritme leven (zoals elke baby)...ja, dat was nogal weg. Ik probeerde voor hem wel zijn tijden aan te houden, maar de rest van het gezin leefde in het zonnetje...dus laat naar bed, later wakker worden...
Chris werd 's nachts nu wakker en had meer trek in melk. Wat hij geweldig vond om op het grote bed in de caravan te rollenbollen. gieren van het lachen doet hij dan.
Toen we thuis kwamen begon hij keihard te lachen.
Hij bleef om zich heen kijken en toen ik hem in bed lag, begon hij
te giechelen en was zo in dromenland....
Was zo mooi om te zien, hoe blij hij was om in zijn eigen huis te zijn!
Het is dus heerlijk om op vakantie te zijn, maar ook erg vertederend om hem weer in zijn eigen omgeving te zien.
pas
In de caravan op een camping in Callentsoog grenzend aan de speeltuin.
De twee oudste vonden het dus geweldig.
Chris vond het ook prima, maar na een paar dagen merkte ik wel dat hij mopperig werd en minder kon hebben.
Hij heeft het het beste als we in een vast ritme leven (zoals elke baby)...ja, dat was nogal weg. Ik probeerde voor hem wel zijn tijden aan te houden, maar de rest van het gezin leefde in het zonnetje...dus laat naar bed, later wakker worden...
Chris werd 's nachts nu wakker en had meer trek in melk. Wat hij geweldig vond om op het grote bed in de caravan te rollenbollen. gieren van het lachen doet hij dan.
Toen we thuis kwamen begon hij keihard te lachen.
Hij bleef om zich heen kijken en toen ik hem in bed lag, begon hij
te giechelen en was zo in dromenland....
Was zo mooi om te zien, hoe blij hij was om in zijn eigen huis te zijn!
Het is dus heerlijk om op vakantie te zijn, maar ook erg vertederend om hem weer in zijn eigen omgeving te zien.
pas